Емоційно-ціннісна лінія у викладанні зарубіжної літератури та мистецтва забезпечує розкриття гуманістичного потенціалу та естетичної цінності творів, формує духовно-емоційний світ учнів, життєві пріоритети, розвиває інтерес до книги, виховує естетичний смак, етичні позиції.

Кожен учень – це людина, обдарована у якійсь галузі життєтворчості. Спираючись на здібності, обдарування кожного учня, вчителі  нашого ліцею розвивають здатність до творчості, користуючись сучасними методами викладання предмету.

Залучення учнів до творчої діяльності розкриває перед ними горизонти людських можливостей і сприяє правильному визначенню свого місця на широкому полі власних знань, умінь та здібностей. Основний елемент творчості – це можливість вийти за межі умовностей та консервативних правил.

Вчитель Корнійчук О.С. з ліцеїстами 22 групи організувала та провела 4 грудня  нестандартний урок-знайомство «Імпресіонізм. Я –  художник  Ван  Гог».

Візитівкою Вінсента Ван Гога вважають натюрморт «Соняшники». Щоб усвідомити новий стиль у мистецтві як «світло і повітря», історію походження стилю, ліцеїсти знайомились з літописом імпресіонізму та творчістю художника . Найголовніше завдання вчителя   – створити у класі творчу атмосферу,тому ліцеїсти  у творчій майстерні пробували самостійно передати  секретну колористики імпресіоніста та відтворили натюрморт  із сухоцвітів, зібраних власноруч. «Озброївшись» знаннями, фарбами,пензликами та висловом «Я –  Ван  Гог» аматори створили власне бачення картини «Соняшники».

Учитель та учні-художники гармонійно поєднували  нестандартність роботи, творчість, поетичність мови. Даний урок   викликав колективне художнє переживання і обмін естетичними емоціями, давав імпульс внутрішній роботі думки учнів, готував до діалогу .

Нестандартний урок -знайомство заставляє учнів активно переживати, викликав колективне художнє переживання і обмін естетичними емоціями, давав імпульс внутрішній роботі думки учнів, допомагав співпрацювати з учителем, тобто проявляти якості, необхідні для творчої діяльності.