29 листопада відбулось засідання методичної комісії начально-спортивного відділу. На обговорення була винесена тема: «Сучасне навчально-тренувальне заняття – індивідуальна стратегія професійного росту тренера».

Професійна майстерність тренера  полягає у з’єднанні теоретичних знань з технологією тренерської праці. А це припускає розвиток певних особистих якостей, здібностей, творчого потенціалу. Тренер повинен вчитися удосконалювати головний об’єкт успіху – самого себе.

Педагогічна майстерність спеціаліста, який працює у сфері фізичного виховання і спорту, значною мірою визначається його дидактичними вміннями та здібностями, здатністю використовувати в навчально-тренувальному процесі науково-теоретичні знання, застосовувати практичний досвід провідних фахівців та практиків, враховувати психологічні закономірності навчання, засвоєння знань та тренувального процесу.

Саме на ці питання спробували дати відповіді доповідачі, а саме: вчитель з волейболу Датій О.Г., вчитель з вільної боротьби Старинський О.М., вчитель з легкої атлетики Кшановський С.Ф. В доповідях були озвучені ті засоби і методи, які використовуються сьогодні вчителями при проведенні тренувальних занять  у нашому ліцеї. В обговоренні взяли участь директор ліцею-інтернату Балясников В.М., вчителі та методисти ліцею.

По результатам обговорення було прийнято рішення, в якому поставлені завдання реалізація,  яких  дасть можливість поліпшення професійного росту тренерів.