Робота сучасного вчителя передбачає творчий підхід. Саме стан творчості і спонукає до різних знахідок. Зараз в умовах побудови нової української школи стала дуже актуальна STEM-освіта. Цей сучасний термін для вчителя перекладається як міжпредметні зв’язки, але у більш вузькому значенні. І тут, як ніколи, простягає руку допомоги проектна діяльність, яка передбачає і роботу в команді, і міжпредметні зв’язки.
Вчитель хімії Скоропадська С.О. давно разом із учнями впроваджує проектну діяльність у освітній процес. Про STEM-освіту дізналася з вебінару, який проводила Видавнича група «Основа». На той час її учні під керівництвом Світлани Олексіївни зацікавились альтернативними джерелами енергії. Ідея настільки захопила всіх учасників освітнього процесу, що вони вирішили розширити свій проект. Тому до нього було підключено і вчителя з трудового навчання Войтенко К.Ф.. У рамках проекту «Тепла оселя» вона провела майстер-клас з виготовлення саману в групі 31. Учасниками проекту було оформлено виставку в кабінеті хімії, створено відеоролик та випущено стінгазету.
Ідеєю цього проекту Світлана Олексіївна вирішила поділитися з колегами і взяла участь у конкурсі «Мої педагогічні знахідки», який оголосила ВГ «Основа». За результатами конкурсу наші матеріали посіли призове місце. Ознайомитися з ними можна за посиланням http://osnova.com.ua/news/1411
Участь у конкурсі була безкоштовна. З даним проектом можна ознайомитися і в книзі Скоропадської С.О. «Шляхи формування пізнавального інтересу під час вивчення хімії», яка вийшла в цьому році. Дуже приємно, що роботу моїх колег належним чином оцінюють справжні фахівці.
Олійник О.Б., методист навчальної частини