З 08 по 12 лютого у ліцеї пройшов тиждень фізико-математичних дисциплін. Тиждень видався напруженим і цікавим. Ліцеїсти разом з вчителями: Василем Григоровичем Гетьманом, Тетяною Василівно Жихарєвою та Аллою Анатоліївною Усовою поринули у чарівний світ фізико-математичних наук.
Як поєднати математику та мистецтво, як створити ілюзію за допомогою геометричних фігур та кольорів? Виявляється що це все дуже просто, якщо відомо вам про такий вид мистецтва як оп- арт. Це стиль сучасного мистецтва, який широко використовує оптичні ілюзії. Митці оп-арту досягають створення ілюзій руху або мерехтіння нерухомих об’єктів через зображення періодичних структур і влучне використання кольорів та форм. Цим і зайнялися ліцеїсти 21 групи під час виховного заходу.
Для ліцеїстів 22 групи проведено тренінгове заняття «Інтернет, який ми хочемо». Захід відбувся в рамках уроку інформатики до Всесвітнього дня Безпечного Інтернету і був проведений у формі тренінгу. Виконуючи нескладні інтерактивні вправи, ліцеїсти дізнавалися про Інтернет права та обов’язки, положення та умови, як здійснювати безпечний веб-серфінг, а також з’ясовували, чому слід протидіяти мові ненависті в Інтернеті.
Був також проведений веб-квест «Безпека в Інтернеті» для ліцеїстів І курсу. У формі гри підлітки дізнавалися про те, як залишатися в безпеці, використовуючи соціальні мережі, спробували дослідити позитивні та негативні наслідки користування Інтернетом, сформулювали та засвояли правила безпечної роботи в мережі. А також взяли участь у Всесвітньому конкурсі «День без мобільного телефону», який проводить видавництво «На урок».
Урок-гра у дистанційному форматі, урок набуття навичок роботи онлайн у групі був проведений для учнів 12 групи. Під час уроку геометрії, використовуючи набуті навички та опановуючи нові інформаційні технології, ліцеїсти на екрані своїх смартфонів малювали круги, намагаючись досягти 100% результату; слідкували за рухом МУХИ, тренуючи просторову уяву; грали у хрестики нулики, де дівчатка перемогли.
Зустріч з «цікавою фізикою» відбулася для ліцеїстів 11 групи. Як добути лід за кімнатної температури і чому це відбувається? Як може існувати лід в посудині з киплячою водою? Як безпечно тримати при цьому саму посудину без захисного спорядження? Що допомагає та заважає швидко перемістити пробку та монету в посудину?
Ці та інші незвичні природні явища викликали щире захоплення та жваву участь в проведенні самої зустрічі, а також розуміння ліцеїстами необхідності якісно та дисципліновано працювати не тільки над відомими якостями природи, а й розширювати свій кругозір та знання з різних шкільних предметів.
Отож, після всього переліченого і постає риторичне запитання: «Як її – НАУКУ не любити?». Зацікавлені погляди, обмін думками та досвідом, активна участь – це головний підсумок тижня фізико-математичних дисциплін.