Виховання творчої особистості – одна з найважливіших завдань сучасного викладання зарубіжної літератури.
Театралізація – методичний прийом, що передбачає введення в урок заздалегідь підготовлених елементів театральної дії, оформлення, при якому заздалегідь підготовлені учні з’являються в класі з елементами костюма героя, вимовляють найбільш виразні його репліки.
Ліцеїсти 1 та 2 курсу, знайомлячись із драматургією Мольєра та Бернарда Шоу,спробували себе у ролі акторів. Інсценування стало засобами формування умінь читати, аналізувати драматичний твір, створювати його сценічну інтерпретацію. Ці прийоми активізували розвиток літературно-творчих умінь підлітків, сприяли удосконаленню їх естетичної культури. Завдяки інсценізації в учнів є можливість виявити акторські здібності, розкрити свої творчі можливості.
«Вжитися в роль», передати характер героя виходить в учнів не одразу,але вони були наполегливими. Цей процес настільки захопив ліцеїстів, що у них виникає бажання спробувати ще не один раз.
Участь в інсценізації надихає, і вже не оцінка, а відгук однокласників, педагогів-глядачів визначає бажання «переграти по іншому», тобто створити нову інтерпретацію.
Творчий урок для вчителя — це урок, на якому організовується творча діяльність учнів, які самостійно “створюють” новий для себе продукт: нові знання, нову систему дій, новий метод досягнення .
Творчий урок для учня — це урок, на якому учні для особистих потреб і мотивів формулюють цілі діяльності, організовують адекватну цим цілям діяльність.
Організувала театральну майстерню вчитель зарубіжної літератури Корнійчук О.С.