Виховання творчої особистості – одна з найважливіших завдань сучасного викладання зарубіжної літератури.

Театралізація – методичний прийом, що передбачає введення в урок заздалегідь підготовлених елементів театральної дії, оформлення, при якому заздалегідь підготовлені учні з’являються в класі з елементами костюма героя, вимовляють найбільш виразні його репліки.

Ліцеїсти 1 та 2 курсу, знайомлячись із драматургією Мольєра та Бернарда Шоу,спробували себе у ролі акторів. Інсценування стало засобами формування умінь читати, аналізувати драматичний твір, створювати його сценічну інтерпретацію. Ці прийоми активізували розвиток літературно-творчих умінь підлітків, сприяли удосконаленню їх естетичної культури. Завдяки інсценізації в учнів є можливість виявити акторські здібності, розкрити свої творчі можливості.

«Вжитися в роль», передати характер героя виходить в учнів не одразу,але вони були наполегливими.  Цей процес настільки захопив ліцеїстів, що у них виникає бажання спробувати ще не один раз.

Участь в інсценізації надихає, і вже не оцінка, а відгук однокласників, педагогів-глядачів визначає бажання «переграти по іншому», тобто створити нову інтерпретацію.

Творчий урок для вчителя — це урок, на якому організовується твор­ча діяльність учнів, які самостійно “створюють” новий для себе про­дукт: нові знання, нову систему дій, новий метод досягнення .

Творчий урок для учня — це урок, на якому учні для особистих по­треб і мотивів формулюють цілі діяльності, організовують адекватну цим цілям діяльність.

Організувала театральну майстерню вчитель зарубіжної літератури Корнійчук О.С.