- Створювати комфортні умови для професійного розвитку працівників виховної частини та їх мотивації до самоосвітньої діяльності.
- Продовжувати підвищувати професійний розвиток вихователів через реалізацію проєкту «Професійна діяльність педагога: перспективи розвитку і досвід».
- Продовжувати розкривати творчий потенціал ліцеїстів через реалізацію проєктів: «Плекаємо патріотів України», «На хвилі здоров’я», «Мистецькі барви».
- Забезпечувати єдині педагогічні вимоги до виховання особистості ліцеїста.
- Залучати батьків до освітньої діяльності, застосовуючи активні форми роботи з батьками.
- Удосконалювати діючу систему виховної роботи.
Педагогічна майстерність — це високе мистецтво освітнього процесу, доступне кожному педагогові, що постійно вдосконалюється; це єдність знань, методичних умінь, мовної культури, педагогічної техніки, такту й оптимізму.
«Формування навичок культури поведінки вихованців ліцею та засад здорового способу життя».
Склад творчої групи вихователів:
Керівник групи – Литвиненко Олена Володимирівна– вихователь групи №4
Представники:
– Редька Лілія Петрівна– вихователь групи №3;
– Мельник Тетяна Степанівна – вихователь групи №5;
– Стьопенко Юлія Олександрівна – вихователь групи №2
Діяльність творчої групи підпорядкована реалізації єдиної мети – навчити майбутніх спортсменів, які прагнуть досягти вершин у спорті, цінувати власне здоров’я, дбати про нього та формувати такий світогляд, який створить у них потребу ведення здорового способу життя.
Завдання групи:
– сприяти формуванню у ліцеїстів навичок культури поведінки та здорового способу життя, свідомого ставлення до власного здоров’я та здоров’я інших людей;
– підвищити рівень соціальної активності ліцеїстів;
– розвивати уміння ліцеїстів самостійно вести пошуково–дослідницьку роботу.
Пріоритетне завдання, яке стоїть перед творчою групою вихователів – навчити ліцеїста бути здоровим, а не тільки зміцнювати та зберігати здоров’я.
Творча група спрямовує свою роботу на формування навичок культури поведінки та засад здорового способу життя, яке є найголовнішою темою виховання юної особистості. Адже здорове молоде покоління є запорукою здорового суспільства нашої країни.
Питання, які вивчалися у процесі діяльності, сприяли підвищенню теоретичної підготовки вихователів, забезпечували їх інформацією з даної проблеми, передовим педагогічним досвідом.
Велика увага приділялася впровадженню в досвід роботи вихователів сучасних педагогічних методик та інноваційних виховних технологій, інтерактивних методів виховання, що є однією з передумов підвищення їх ефективності, можливості виробляти інноваційний стиль діяльності.
Розроблені розробки воховних заходів, які допомагають чіткіше відокремлювати питання здоров’я, на які слід спрямовувати діяльність у першу чергу, обирати найбільш активні засоби впливу на ліцеїстів.
«Від родинного джерела до громадянського становлення»
Склад творчої групи:
Керівник групи: Федюк Ольга Миколаївна – вихователь групи №1
Представники групи:
– Войтенко Катерина Феодосіївна – вихователь групи №7;
– Юрченко Вікторія Валентинівна – вихователь групи №8;
– Манузіна Ірина – вихователь групи №6.
Мета діяльності творчої групи – підготовка молоді до життя у взаємопов’язаному світі, визнання та прийняття цінностей, що виступають головними, визначальними для суспільства.
Завдання групи:
– формувати у ліцеїстів патріотизм, національну свідомість; моральні цінності та етичні норми родинно-сімейних відносин;
– розвивати усвідомлене сприймання духовних надбань рідного народу, прагнення зберігати родинні традиції;
– виховувати почуття поваги і любові до своїх батьків, родин; здатність бути добрим, справедливим, милосердним, мати прагнення допомогти ближньому в скрутну хвилину; любов до рідного краю, його народу, гордість за свій народ.
Робота творчої групи направлена на формування громадянськості, як інтегрованої якості особистості, що дає людині можливість відчувати себе морально, соціально, політично і юридично дієздатною та захищеною, покликана виховувати у ліцеїстів високі моральні ідеали, почуття любові до своєї Батьківщини, потреби у служінні їй.
Орієнтована на формування свідомого громадянина, патріота, професіонала, людини зі шляхетними особистісними якостями і рисами характеру, світоглядом і способом мислення, почуттями, вчинками та поведінкою, спрямованими на саморозвиток та досягнення мети та спортивних рекордів.
Одним із критеріїв даної тематики є направленість на якісне формування у вихованців ліцею-інтернату результатів громадянського виховання та громадянської особистості, яку складають моральна, політична та правова культура, почуття власної гідності, внутрішньої свободи і водночас вболівання за суспільні ідеали, за пріоритети держави, благо свого народу і його дружні взаємини у світовому співтоваристві.