Однією з основних концептуальних засад реформування Нової української школи є створення сучасного освітнього середовища, яке сприятиме індивідуальному розвитку й мотивації здобувачів освіти до творчої діяльності.
Новий етап у розвитку освіти в нашому закладі пов’язаний із впровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації освітнього процесу. І тому працівники виховної частини ліцею знаходяться у постійному пошуку нових методів, прийомів і технологій, які дозволяють їм перебудовувати освітню діяльність відповідно до нових вимог і підходів.
18 лютого 2021 року в нашому ліцеї відбулось засідання педагогічної ради в онлайн-форматі на тему «Воркшоп виховних проєктів від А до Я»,яка була поділена на три інформативні блоки: «Метод проєктів як компонент професійної діяльності педагога», «Соціальні проєкти як засіб розвитку успішної особистості ліцеїста», «Використання проєктної технології в ліцеї-інтернаті у позаурочний час».
У воркшопі немає слухачів і спостерігачів. Він завжди ґрунтується на активному залученні та взаємодії всіх його учасників.
Під час виступів доповідачі довели ефективність використання проєктного методу, що сприяє інтенсивному розвитку самостійності здобувачів освіти, активному формуванню їх інтелектуально-творчих здібностей та соціально-значущих якостей.
Завдяки реалізованим проєктам, які були представлені на засіданні педагогічної ради, ми отримали результат – впевненість ліцеїстів у собі, вміння працювати у команді, ставити мету та досягати поставлених цілей.