Учнівське самоврядування – нелегка і водночас цікава справа. Саме вона дає учням змогу відчути себе справжніми господарями закладу освіти і разом з тим зрозуміти, наскільки це важливо вміти організовувати роботу, брати на себе відповідальність, приймати рішення.

З метою піднесення значимості ліцейського самоврядування в ліцеї-інтернаті з 14 по 27 листопада 2022 року  проведена Декада ліцейського Парламенту.

Самоврядування – це насамперед керування людини собою, вибудова своєї особистості, самостійне керівництво своїм розвитком, інакше – самовиховання.

Василь Сухомлинський

Напередодні декади актив самоврядування провів засідання щодо планування заходів на даний період. Протягом декади було організовано та проведено ряд заходів. Представники кожної з Рад ліцейського Парламенту були активними, творчими  і мали чудову можливість самостійно працювати.

Радою з питань дисципліни і правопорядку було проведено: рейди-перевірки «Ні запізненням!»,  «Відвідування ліцеїстами навчальних занять», акцію «Щоденник – обличчя ліцеїста». Найкращі щоденники мають ліцеїсти навчальних груп №31, №41.

Велику частину свого вільного часу ліцеїсти проводять в пансіоні, який вже став для них рідною домівкою, в якому дозвілля має бути цікавим та змістовним. Цим із задоволенням займається Рада з питань роботи в пансіоні, яка в рамках декади організувала та провела: змагання із настільних ігор для мешканців пансіону, рейди-перевірки санітарно-гігієнічного стану кімнат, акцію «Найкраща кімната», якою стала кімната пансіону № 407 (Валентина Борисенко, Карина Лахтадир, Вікторія Костецька).

Рада з питань освіти і журналістики теж взяла активну участь у проведенні декади. Активом Ради було проведено засідання щодо покращення навчальних досягнень ліцеїстів, а також організовано рейди-перевірки «Стан підручників» та «Підготовленість ліцеїстів до навчальних занять».

Педагог-організатор  ліцею разом з соціальним-педагогом провели тренінгове заняття «Лідер – це ти!», під час якого звернули увагу учнів на головні принципи виховання лідерів, виховання через діяльність.

Проведення декади принесло позитивні враження її учасникам. Організовуючи освітні заходи, виконуючи різні ролі, ліцеїсти відчули на собі, наскільки важливим для кожного є толерантне ставлення, взаєморозуміння, взаємоповага, співпраця, взаємодія між учнівською громадою та педагогічним колективом.

Декада ліцейського Парламенту в нашому закладі пройшла цікаво й змістовно. Ліцеїсти краще пізнали свої обов’язки та необхідність самоврядування у закладі освіти.

Олена ГОНЧАРЕНКО педагог-організатор