Одним із ключових компонентів сучасної освіти є педагогіка партнерства, яка ґрунтується на взаємодії між здобувачами освіти, педагогами й батьками.
З березня 2020 року освітяни опинилися в незвичних умовах, пов’язаних з карантинними обмеженнями. Усі переконалися, що потрібно знайти баланс між різними формами дистанційної взаємодії.
Спілкування відбувається під час особистої зустрічі класного керівника з батьками або ж за допомогою інших засобів: телефонних дзвінків, електронної пошти, спілкування у месенджерах тощо.
Цього року батьківські збори в навчальних групах в ліцеї-інтернаті відбулися 19 вересня в онлайн-форматі, обраному кожним класним керівником індивідуально.
Відбулася бесіда «Провідна роль співпраці колективу ліцею-інтернату та батьків як гарант у становленні особистості дитини», класні керівники спільно з батьками проаналізували успіхи й недоліки колективів навчальних груп, поставили мету і завдання на новий навчальний рік, визначили роль батьків у їх досягненні, обрали батьківські комітети.
Класні керівники ліцею і надалі працюватимуть на засадах педагогіки партнерства, в основі якої – спілкування, взаємодія та співпраця, спрямовані на відповідний позитивний результат.
Литвиненко О., вихователь