Світ стрімко змінюється, а розвиток технологій стимулює зростання попиту на нові види знань,  адже знання завжди мають високу цінність у суспільстві. Вчителі нашого ліцею  стають активними агентами змін освітньої реформи. І, якщо раніше в основі отримання знань виступали виключно класичні уроки, то сьогодні в освітньому процесі з’являються та успішно функціонують багато альтернативних проєктів.

Так на минулому тижні вчителі Корнійчук Олена Сергіївна та Жихарєва Тетяна Василівна разом з ліцеїстами І курсу розпочали проєктну роботу. Перший етап цього проєкту був презентований на уроці у стилі STA, абревіатура якого утворилася від слів Science – НАУКА, Technology – ТЕХНОЛОГІЇ, Art – МИСТЕЦТВО.

Тематика проєкту поєднала дві фундаментальні складові людського існування – математику та мистецтво. Тема STA-уроку була присвячена абстракціонізму у творчості Піта Мондріана, або як закохати світ у три кольори та прості форми. Його знамените поєднання червоного, жовтого та синього кольорів на полотні у вигляді простих геометричних фігур досліджували ліцеїсти під час заняття.

Першокурсникам було запропоновано  практичне завдання, яке було потрібно вирішити за допомогою чорних стрічок, червоних, жовтих та синіх прямокутників. Особливим стало те, що учні створювали власні картини, наслідуючи традиції абстракціонізму – відображати дійсність за допомогою геометричних фігур, ліній, кольорових плям.  Ставлячи  практичні креативні експерименти, до проєктної діяльності також долучилися ліцеїсти ІІ-ІУ курсів.

Урок  у стилі STA дозволив вчителям наочніше пояснити матеріал, тому що поруч з теорією ліцеїсти відразу побачили, як це виглядає в реальному житті. Головною перевагою такого стилізованого уроку для учнів, де гармонійно поєдналися різні напрямки предметної галузі освіти, є зацікавленість, уява,  та набуття власного досвіду. Тож нехай урок у стилі STA, присвячений цьому творінню, стане зразковим прикладом щодо поширення нових освітніх проєктів у нашому закладі.