Центральною фігурою у модернізації освітнього процесу є педагог нової формації – педагог-дослідник, творча особистість, професіонал, для якого характерними ознаками є сучасне науково-педагогічне мислення, висока духовність, інтелігентність, оптимізм, постійна готовність до самоосвіти, саморозвитку.

3 січня 2018 року в ліцеї відбулося засідання методичної комісії вихователів та класних керівників у формі ділової гри «Творчість: шляхи звільнення від стереотипів і шаблонів».

Вихователі Редька Лілія Петрівна та Юрченко Вікторія Валентинівна обговорювали з колегами якості творчої особистості педагога, який повинен працювати на майбутнє, випереджаючи свій час. Розглянули питання, що запалюють іскру творчості педагога. Питання, які допоможуть віднайти себе, розвинути свій творчий потенціал та оптимізувати інтуїцію вихователя.

Від педагога, від його вміння, майстерності, досвіду залежить розвиток творчих можливостей вихованця. Кожен ліцеїст – творча індивідуальність, яка потребує особливого підходу. Щоб допомогти дитині зробити перші кроки в творчості задля радісного, щасливого життя, педагог має плекати в собі риси креативної особистості, здатної відчувати радість, захоплення і щастя від творчої діяльності. Тільки творча особистість педагога зможе виховати творця.

Творчим вихователям – творчих вихованців.

Редька Лілія Петрівна, вихователь