Напевне, немає такої галузі чи професії, яка б не потрапила в тенети математики. І я рада, що в цьому навчальному році маю можливість саме напередодні Великодня показати застосування однієї із тем геометрії,  такої як – “Симетрія”. Слово симетрія походить від давньогрецького – домірність, рівновага, пропорційність, гармонія.    Традиційно термін «симетрія» співвідноситься з уявленням про порядок. Герман Вейль, який стояв у витоків вивчення симетрії, писав: «Симетрія – у широкому і вузькому значенні, в залежності від того, як ви визначите це поняття, – являється тією ідеєю, за допомогою якої людина протягом віків намагається зрозуміти і створити упорядкованість, красу і досконалість».

Передати велич, красу українських традицій напередодні свята люб’язно погодилися ліцеїсти.  Гордашевський  Данило, ліцеїст 21 групи, з відділення лижних гонок, намалював олівцем писанку та спільно зі своїми товаришами, після довгих дискусій,  обрали орнамент.  А потім дружно і по черзі,  підбираючи кольори, почали розфарбовувати. І я,  як вчитель,  не упускала можливості повторювати, показувати та наголошувати про означення, властивості та застосування симетрії.

Ось так, граючись та з “апетитом”, учні навчаються геометрії. Ще зараз другокурсники намагаються використати малюнки,  які вони бачили, а пройде час,  і я сподіваюсь, що вони будуть  бачити так як і я –  фрактали, вузли, диференціальну геометрію, неевклідову геометрію..

Веселих всім свят!!! вчитель математики Алла Анатоліївна Усова