Напевне, немає такої галузі чи професії, яка б не потрапила в тенети математики. І я рада, що в цьому навчальному році маю можливість саме напередодні Великодня показати застосування однієї із тем геометрії, такої як – “Симетрія”. Слово симетрія походить від давньогрецького – домірність, рівновага, пропорційність, гармонія. Традиційно термін «симетрія» співвідноситься з уявленням про порядок. Герман Вейль, який стояв у витоків вивчення симетрії, писав: «Симетрія – у широкому і вузькому значенні, в залежності від того, як ви визначите це поняття, – являється тією ідеєю, за допомогою якої людина протягом віків намагається зрозуміти і створити упорядкованість, красу і досконалість».
Передати велич, красу українських традицій напередодні свята люб’язно погодилися ліцеїсти. Гордашевський Данило, ліцеїст 21 групи, з відділення лижних гонок, намалював олівцем писанку та спільно зі своїми товаришами, після довгих дискусій, обрали орнамент. А потім дружно і по черзі, підбираючи кольори, почали розфарбовувати. І я, як вчитель, не упускала можливості повторювати, показувати та наголошувати про означення, властивості та застосування симетрії.
Ось так, граючись та з “апетитом”, учні навчаються геометрії. Ще зараз другокурсники намагаються використати малюнки, які вони бачили, а пройде час, і я сподіваюсь, що вони будуть бачити так як і я – фрактали, вузли, диференціальну геометрію, неевклідову геометрію..
Веселих всім свят!!! вчитель математики Алла Анатоліївна Усова