Співдружність ліцею з сім’єю, опора на родинні традиції набуває сьогодні  нового педагогічного змісту та особливої актуальності. Адже об’єктивна необхідність взаємодії навчального закладу і сім’ї у розвитку особистості ліцеїста має глибокі соціальні й психолого-педагогічні основи. Вона зумовлена сутністю самого процесу виховання і розвитку, який пов’язаний з безпосереднім сприйманням особистістю як організованих, так і випадкових зовнішніх  впливів.

12 грудня під час засідання методичної комісії вихователів та класних керівників у формі семінару-практикуму «Створення інноваційного освітнього середовища в роботі з батьками ліцеїстів» педагоги активно висловлювали свої думки з даної теми, ділилися досвідом роботи про активну та результативну співпрацю класних керівників з батьками, розкрили зміст і напрями взаємодії між ними. Редька Л. П. та Войтенко К.Ф. надали поради та рекомендації класним керівникам для подальшої ефективної роботи з ліцеїстами та їх батьками.

Спільна робота класних керівників і батьків – це єдиний нерозривний процес. В ньому поєднується систематична і послідовна робота з формуванням у батьків педагогічних умінь та навичок у вихованні дітей.

Редька Лілія Петрівна,  вихователь виховної групи №6