З метою проведення профілактичної роботи серед ліцеїстів щодо дотримання правил безпечної поведінки, формування вміння прогнозувати небезпечні ситуації та знаходити правильні рішення щодо безпечного виходу з цих ситуацій, прищеплення навичок обережної поведінки в надзвичайних ситуаціях  та бережливого ставлення до збереження свого здоров’я, життя та життя оточуючих, підняття рівня інформаційно-просвітницької роботи з питань безпечної життєдіяльності учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану  в ліцеї з 01 по 07 травня 2023 року було проведено Тиждень знань безпеки життєдіяльності.

В ході Тижня класними керівниками проведені: бесіди «Твоя безпека – це твоя уважність», години спілкування «Обережно: небезпека!», «Безпека на дорозі – безпека життя», вікторини «Правила безпечної поведінки».

Були проведені інструктажі з питань безпеки в Інтернеті, попередження вживання алкогольних напоїв, наркотичних речовин, безпека на дорозі,  правила поведінки біля водойм, користування газовими та електричними приладами.

Розглянуті поради та алгоритм дій при надзвичайних ситуаціях, правила безпеки в умовах воєнного стану, при загрозі радіаційної небезпеки, хімічної атаки. Значна увага була приділена інформації по уникненню уражень вибухонебезпечними предметами.

Працівники медико-відновлювального центру ліцею провели інформаційно – роз’яснювальну роботу серед ліцеїстів з питань профілактики шлунково – кишкових захворювань, дотримання санітарно – гігієнічних норм, правил поведінки у період розповсюдження гострих респіраторних інфекцій, поводження з лікарськими засобами та медичними препаратами.

Олександр Козакевич провів профілактичні бесіди з ліцеїстами з питань пожежної безпеки. Організував відпрацювання практичних дій в умовах виникнення надзвичайних ситуацій.

В рамках Клубу вихідного дня Катерина Войтенко провела годину спілкування «Небезпека поруч».

Основна мета цих заходів було формування у ліцеїстів свідомого ставлення до свого життя та здоров’я; популяризація основних правил безпечної життєдіяльності серед молоді; розвиток в учнів життєвих навичок, що мають ключове значення для безпеки повсякденного життя; виховування гуманного ставлення до людини, що потрапила в біду, вироблення у дітей співчуття, бажання допомогти; пропагування професії рятувальника.

Лілія Редька, класний керівник навчальної групи № 21