З 07.02. по 11.02. за традицією у ліцеї онлайн пройшов тиждень фізико-математичних дисциплін. Тиждень проходив під гаслом “Предмети фізика та математика настільки корисні, що не слід втрачати можливостей робити їх ще кращими”. Ні для кого не є секретом, що цікавий матеріал запам’ятовується набагато краще. Кожну тему в рамках окремо взятого предмету вчителі предметники намагалися перетворити в неймовірно захоплюючу пригоду. Цікава математика, цікава фізика, цікава інформатика за допомогою інтернет ресурсів панували онлайн уроками цього тижня.
Записати своє ім’я може кожен, а от закодувати його математичними символами, знаками, виразами чи поняттями, це ще та задачка, застерігає Алла Анатоліївна Усова. Але ліцеїсти справилися з нею не аби як добре. Здивування та гордість — це ті емоції, які вчитель відчуває переглядаючи роботи своїх учнів. В рамках предметного тижня ліцеїстка 41групи Анна Черепенчук створила сторінку в Instagram під назвою «Pifagor/kolifks», на яку підписалися ліцеїсти та вчителі. Під постами всі бажаючі мали змогу залишати коментарі та висловлювати свої вподобання.




Василь Григорович Гетьман – вчитель фізики переконаний, що онлайн навчання не є перепоною до активної участі ліцеїстів в заходах тижня фізико-математичних дисциплін. Під його керівництвом в рамках проведення тижня фізико-математичних дисциплін в умовах дистанційного навчання ліцеїстам І та ІІ курсів було запропоновано онлайн конкурс “Цікава фізика”. Учасники могли не тільки спостерігати онлайн досліди з фізики, а й мали можливість їх повторити в побутових умовах. На конкурс ліцеїсти мають надіслати письмові пояснення фізичних процесів до кожного досліду. Ліцеїсти ІІІ та ІV курсів прийняли участь в онлайн подорожі: “Що таке гравітація?”, де розповідається про властивості простору та часу при значних гравітаційних взаємодіях; «Фізика майбутнього», де розповідається про близьке майбутнє в досягненні нашої цивілізації на періоди до 2030 та 2030-2070 роки.




Тетяна Василівна Жихарєва наполягає на тому, що інформатика цікава й сама по собі. Майбутнє людства нерозривно пов’язане із інформаційно-комунікативними технологіями, тому й важливість такого предмету важко переоцінити. ОНЛАЙН КВЕСТ до Всесвітнього ДНЯ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ 2022 з різноманітними інтерактивними завданнями для ліцеїстів І-ІУ курсів, участь у Всеукраїнському конкурсі «Безпечний Інтернет 2.0» ліцеїстів І-курсів, онлайн анкетування ліцеїстів ІІ-ІУ курсів з питань: поваги до прав людини онлайн; збереження здоров’я під час роботи з цифровими пристроями; звернення по допомогу та захист — це тематика онлайн заходів з інформатики на цьому тижні.
За підсумками анкетування учнівської спільноти вдалося з’ясували, що:
- смартфон самий зручний, привабливий, надійний пристрій для проведення часу в інтернеті, однак п’ята частина опитаних ще має вдома стаціонарний комп’ютер, що підключений до мережі;
- інтернет використовується не для самовираження та відвідування музеїв, а для спілкування, переглядів фільмів, гри та навчання, також наші ліцеїсти є просунутими користувачами інтернету та активно здійснюють покупки та банківські розрахунки;
- більшість ліцеїстів – 30% читають, слухають і щось дивляться, однак є такі, що залучаються до створення рейтингів продуктів, коментують, беру участь в онлайнових дискусіях, долучаюсь до створення й редагування статей у вікіпедії, беру участь в онлайнових опитуваннях.
Це лише часткові попередні підсумки.
Цікаві заходи в нашому ліцеї є неабиякою диковинкою, досягненням вчителів, котрі вкладають в них душу і надзвичайно багато праці. Як би там не було, звичайні уроки рідко виходять за рамки державних стандартів. Однак нестандартні цікаві уроки та заходи – це справжній скарб в руках досвідчених вчителів. Ми намагаємося навчати цікаво!