Самоврядування – це насамперед керування людини собою, вибудова своєї особистості, самостійне керівництво своїм розвитком, інакше – самовиховання. В.Сухомлинський

Учнівське самоврядування – нелегка і водночас цікава справа. Саме вона дає учням змогу відчути себе справжніми господарями навчального закладу освіти разом з тим зрозуміти, наскільки це важливо вміти організовувати роботу, брати на себе відповідальність, приймати рішення.

З метою піднесення значимості ліцейського самоврядування, в ліцеї з 13 по 19 листопада 2021 року  проходив тиждень діяльності Ліцейського Парламенту. Протягом тижня було організовано та проведено ряд заходів.

Радою з питань дисципліни і правопорядку проведено рейд-перевірки: «Ні запізненням!» та  «Відвідування ліцеїстами навчальних занять», «Щоденник – обличчя ліцеїста».

Велику частину свого вільного часу ліцеїсти проводять в гуртожитку, який вже став для них рідною домівкою. Тому їхнє дозвілля, має бути цікавим та змістовним. Цим із задоволенням займається Рада з питань роботи в гуртожитку, яка в рамках тижня організувала та провела для мешканців змагання із настільних ігор. Але не слід забувати і про дотримання порядку в гуртожитку. Тому представники ради систематично проводять рейди-перевірки санітарно-гігієнічного стану кімнат.

Радою з питань освіти і журналістики проведено та організовано рейд-перевірки «Стан підручників», «Підготовленість ліцеїстів до навчальних занять».

Для ліцеїстів І-го курсу педагогом-організатором  ліцею разом з соціальним педагогом  проведено тренінгове заняття «Лідер – це ти!». Під час якого звернули увагу ліцеїстів на головні принципи виховання лідерства, виховання через діяльність. Діяльність повинна стати особистісно-значущою і творчою для кожного ліцеїста і перетворитися на подію його особистого життя. Прийшли до висновку, що чим ширше коло діяльності, тим багатшим є духовний світ особистості, більше перспектив для виховання лідерів.

Проведення тижня діяльності Ліцейського Парламенту принесло задоволення та позитивні враження її учасникам. Організовуючи заходи, ліцеїсти відчули на собі, наскільки важливим для кожного є толерантне ставлення, взаєморозуміння, взаємоповага, співпраця, взаємодія між учнівською громадою та педагогічним колективом. Представники кожної з рад ліцейського Парламенту були активними та творчими, мали чудову можливість самостійно працювати.

Тиждень Ліцейського Парламенту промайнув результативно. Ліцеїсти краще усвідомили всю потужність та необхідність самоврядування в ліцеї-інтернаті.

Гончаренко Олена, педагог-організатор