Діяльність роботи соціального педагога в ліцеї передбачає створення умов для успішної соціалізації та адаптації дитини, як процесу набуття нею соціальної компетентності, формування і ствердження її як особистості, входження в активне громадське життя.
Досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім’ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу та джерела негативного впливу на підлітків.
У яких випадках звертатися до педагога соціального?
- якщо у Твоїй родині є проблеми, які Тебе постійно турбують, заважають нормально вчитися та відчувати себе щасливим;
- якщо хтось примушує Тебе до вчинків, що суперечать нормам моралі, пригнічують Твою гідність, а Ти не знаєш як себе поводити у такій ситуації;
- якщо Ти відчуваєш, що Тобі потрібна допомога лікаря або юриста, проте не наважуєшся звертатися до батьків;
- і просто коли Тобі здається, що всі інші відвернулися від Тебе і ніхто тебе вже не зрозуміє…
Хто такий психолог?
Це звичайна людина, яка довго слухає клієнта після чого допомагає знайти вихід з різних ситуацій.
З ким працює психолог?
Психолог працює зі здоровими людьми, які не почувають себе щасливими або мають труднощі у вирішенні проблем, у відношеннях з іншими або у досягненні бажаної мети.
У яких ситуаціях може допомогти психолог?
Психолог виступає певним дзеркалом, дає людині можливість побачити своє життя, проблеми збоку.
Застосувати все те, що може допомогти звести містки між собою і собою, собою і людьми, соціумом.
Шляхи вирішення проблем закладені в самій людині, необхідно лише допомогти усвідомити їх.
• Якщо проблема не розв’язується тривалий час;
• Якщо Ви знаєте, як розв’язати проблему, але вам все-таки потрібна допомога;
• Якщо Вас щось тривожить в дитячій поведінці, але ви не можете зрозуміти причину;
• Якщо Вам здається, що ваш малюк відстає у розвитку від своїх однолітків. Краще розставити всі крапки над «І», та не мучити дитину порівняннями з іншими дітьми.
• Якщо у Вас сімейні проблеми і це відбивається на дитині.
Основні завдання психологічної служби:
– забезпечити індивідуальний підхід до кожного учня на основі його психолого-педагогічного вивчення;
– допомагати учням, в життєвому самовизначенні, виборів шляхів самореалізації та професійному розвитку, сприяти повноцінному й інтелектуальному розвитку учнів.
Шевченко Галина Володимирівна