15 квітня відбулося онлайн засідання методичної комісії вчителів ліцею, під час якого розглядалося ряд питань, які турбують як вчителів та адміністрацію, так  і батьків та учнів, а саме: як в умовах воєнного стану  викладати навчальні дисципліни, оцінювати досягнення ліцеїстів, завершувати навчальний рік.

Під час свого виступу Мазуркевич Тетяна Василівна наголосила, що уже з 21 березня в ліцеї  був відновлений освітній процес. У найскладніший для країни час ми разом з виховною службою об’єднали всі сили та ресурси, щоб кожен мав доступ до освітнього процесу. Він проходить з використанням технологій дистанційного навчання та підпорядкований усім відповідним рекомендаціям МОН.

Також Тетяна Василівна, зазначила, що ментальна карта дистанційного навчання, вибір платформи, графік прямих трансляцій уроків, формат зворотного зв’язку з ліцеїстами та їх батьками — усе це не просто елементи, а цілісна система дистанційного формату навчання в ліцеї, яка продумана наперед, перевірена під час карантину, і як показує практика, добре працює зараз.

У процесі обговорення проблемних питань, вчителі методичної комісії природничо-математичних дисциплін зазначили, що у своїй практиці використовують поради фахівців Державної служби якості освіти про те, як викладати навчальні дисципліни в умовах війни.

Алла Анатоліївна Усова, вчитель математики, намагається  виділяти час на повторення і систематизацію вивченого раніше, об’єднує певні теми та скорочує їх зміст так, щоби акцентувати навчання на базових знаннях та вміннях, надає приклади розв’язування типових задач.

Галина Павлівна Волик, вчитель біології, пропонує завдання творчого та дослідницького характеру з метою підтримки інтересу до предмету, формує навички критичного мислення шляхом розвінчування міфів та пошуку фейків.

Тетяна Василівна Жихарєва, вчитель інформатики, більш детально розглядає на уроках питання безпечного користування пристроями та соцмережами, критичного оцінювання інформації, розпізнавання фейків та маніпуляцій, основний акцент робить на розвитку критичного мислення, творчості, емоційного інтелекту.

Світлана Олексіївна Скоропадська, вчитель основ здоров’я та хімії,  акцентує увагу на емоційному здоров’ї, повторює теми з безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях та навколишньому середовищі.

Аби освітній процес в умовах надзвичайної ситуації проходив із максимальною користю для всіх учасників, Олена Сергіївна Корнійчук, голова методичної комісії гуманітарних дисциплін, зазначила, що вчителі МК зосереджують роботу на чотирьох видах мовленнєвої діяльності – слуханні, говорінні, читанні, письмі. Читання з підручника намагаються замінювати усною розповіддю, переглядом відеоматеріалів. Збільшують кількість творчих завдань задля підтримки емоційного стану ліцеїстів. Окрему увагу приділяють розвитку громадянських компетентностей, формуючи свідому громадянську позицію, включаючи такі поняття, як взаємодопомога, волонтерство, протидія пропаганді, підтримка власного емоційного ресурсу тощо.

І на завершенні засідання, всі учасники погодилися з тим, що в умовах війни надзвичайно важливим залишається уміння співпрацювати з іншими, підтримувати один одного та вести конструктивний діалог.

ЗБЕРІГАЄМО СПОКІЙ. ВІРИМО В ЗСУ. РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ! 🇺🇦