Педагоги мають володіти високорозвиненою комунікативною компетентністю як психологічним інструментом реалізації в діяльності своєї особистості, професійного зростання, якісного виконання фахових завдань, як засобом психопрофілактики, вчасного подолання розбіжностей між ідеальними уявленнями про зміст та умови психолого-педагогічної діяльності й її реальним характером, а також як запорукою розвитку самих себе як суб’єктів спілкування.
03 січня 2019 року відбулося засідання методичної комісії вихователів та класних керівників у формі тренінгового заняття на тему: «Розвиток комунікативної компетентності педагогів».
Вихователі Мельник Тетяна Степанівна та Манузіна Ірина Володимирівна обговорювали з колегами термінологічні поняття, виконували різні вправи, тестування та моделювали ситуації. Усі ці методи орієнтовані на розвиток вміння уважно слухати співрозмовника, здатність діставати інформацію завдяки правильно поставленим запитанням, вміння уточняти правильність розуміння інформації, легко вступати в контакт і здатність поводитися відкрито, дружньо, щиро на вербальному і невербальному рівнях.
Мельник Тетяна Степанівна, Манузіна Ірина Володимирівна