Гра займає важливе місце в житті дитини різного віку, являючись для нього засобом пізнання дійсності. Гра у освітньому процесі є невід’ємною частиною методичної організації уроку. На уроках ми маємо справу з особливим видом гри – навчальними іграми. Для ліцеїстів навчальна гра залишається розвагою, тренування відходить на другий план, але для вчителя, будь-яка навчальна гра – це перш за все вправа, виконання якої повинна досягти поставленої мети.

Тому робота над проектом «Через мистецтво – до життєвої  компетентності» розпочалася саме з гри, оскільки вільно імпровізувати можна саме в грі без попередньої підготовки.

Вчитель інформатики Жихарєва Т.В. запропонувала дослідити різни жанри фотографії. Вона зазначила, що сьогодні фотографія є повноцінним учасником сучасного мистецтва, увага в якому приділяється не самій фотографії як засобу, а змісту, художності, майстерності. Важливим є не лише саме зображення реальності на фотографи, а й те, які соціальні, культурні умови супроводжували його створення. Сьогодні актуальними є аматорська зйомка, авторська зйомка, фоторепортаж,  фотосесія, фотографія в рекламі та індустрії моди.

Вправа виявилась цікавою та дієвою. Родзинкою виконання творчого завдання стала робота Караван Кароліни 22 група із  представлення своїх буднів на фото у різних жанрах, яку ми презентуємо на сторінках сайту. Сподіваємося, що роботи інших ліцеїстів будуть такими же цікавими.