«Разом до Нової української школи» – під таким гаслом 19.12.2019 р. у Комунальному закладі Київської обласної ради «Київський обласний ліцей-інтернат фізичної культури і спорту» було проведено педагогічну раду, де вчителі-предметники демонстрували свою педагогічну майстерність щодо впровадження Програми Нової української школи,
Реальна дієвість Нової української школи залежить від кожного конкретного педагога: його знань, умінь, компетенцій, розуміння стратегічних цілей діяльності та наявності дієвого інструментарію для практичної реалізації заявлених завдань.
Говорячи про будь-які питання в освіті, ми обов’язково зважаємо на підвищення професійної компетентності педагога. Але чому знову постає потреба обговорити зазначену тему? Чи актуальною вона є?
Так, тому що популярність цієї теми спричинена наявними освітянськими реформами. Прийнято Концепцію Нової української школи, набрав чинності новий закон «Про освіту», далі очікуємо на підзаконні акти…
Ми живемо й працюємо в часи реформ, для того, щоб українська освіта не залишалася імітаційною системою, вона повинна мати компетентного педагога й компетентне покоління.
Як працювати по-новому? Чи треба змінюватися? Як раціонально організувати навчання дорослих і дітей? Які застосовувати методи та стратегії? Відповіді на ці й інші питання вчителі-предметники з’ясовували під час педагогічної ради.
Зміни, що відбуваються довкола, просто вражають: клонування живих істот, друк будь-яких предметів на ЗД-принтері та неймовірні можливості у віртуальному світі. У всіх сферах відбудуться трансформації світового масштабу.

Зараз процес передачі знань є багатовекторним «від усіх і всюди», а вчитель стає партнером для учня у формуванні ключових компетентностей. Саме таку роль відводить педагогу Концепція Нової української школи. Тому учителі ліцею постійно працюють над собою, швидко вчаться, опановують нові технології, миттєво змінюються, щоб відповідати швидкоплинним вимогам суспільства. Доповідачі-вчителі запропонували безліч цікавих ідей, поділилися своїми лайфхаками, що допомогають захопити учнів навчанням та зробити уроки неймовірно цікавими! Кожен зі слухачів зміг зібрати цілу скарбницю корисних знань та нових ідей!
Вчитель зарубіжної літератури, мистецтва, технологій Корнійчук Олена Сергіївна та вчитель інформатики Жихарєва Тетяна Василівна розповіли про використання у своїй освітній діяльності нової форми уроку у стилі STA. Презентували проведений з ліцеїстами І-ІV курсів у рамках загальноліцейського освітнього проекту ЕДЬЮТЕЙМЕНТ експериментально-дослідницький проєкт «Папір у нашому житті».
Про використання ментальних карт та методу проєктів на уроках української мови та літератури розповіла вчитель-філолог Виноградова Світлана Василівна.
Своїми лайфхаками щодо організації та проведення групового навчання на уроках фізики, зокрема під час лабораторних та практичних занять, поділився вчитель фізики Гетьман Василь Григорович.
Вчитель історії Смоляр Ірина Василівна та її учні продемонстрували лайфхак на тему «Як легко вивчити важливі історичні дати».
Вчитель математики Жихарєва Тетяна Василівна та вчитель англійської мови Фіялко Олена Петрівна розповіли про проведений інтегрований урок у нестандартній формі, під час якого ліцеїсти були у ролі британських студентів та здійснили тестування з математики, науки та логіки.
Своїми лайфхаками, які використовують під час навчання ліцеїстів, також поділилися вчитель географії Котелянець Ірина Іванівна, вчитель біології Волик Галина Павлівна та вчитель математики Усова Алла Анатоліївна.
Організація сучасного освітнього середовища та використання новітніх технологій — це під силу кожному вчителю! Зміни — це рух уперед, що дає змогу формувати освічену та міцну громаду, спроможну побудувати сучасну європейську державу! Лайфхаки від наших доповідачів є найкращим прикладом того, що все починається з учителя. А вчитель, який не боїться змін та завжди крокує у ногу із часом, неодмінно стане найкращим провідником для учнів у світле майбутнє!