Квест — це як велосипед: винахід старий, як світ. Квест — це весела динамічна гра, що має неосяжні освітні можливості. Квест як форма навчально-виховної взаємодії легко адаптується до будь-якої навчальної дисципліни та дає змогу інтегрувати гру в навчання, а навчання в життя.

Ліцеїст – спортсмени дуже полюбляють змагання. Тому вчителі Скоропадська С. О. та Волик Г.П. вирішили об’єднати одержання знань з теми «Розчини» зі спортивним азартом. Вони провели квест для ліцеїстів ІІ курсу «Чи добре ти знаєш воду?», тому що ця тема проходить червоною стрічкою крізь багато предметів  природничого циклу. У квесті брали участь команди 21 та 22 груп. Координаторами гри були як вчителі, так і старшокурсники (Журавель Олена, Краєвська Єлизавета та Федченко Влад).

Учасники квесту отримали маршрутні листи, згідно яких відправилися на пошуки завдань  до п’яти кімнат. В кожній кімнаті на них чекали цікаві та пізнавальні завдання. В кабінеті біології створена кімната «Вода – основа життя», де учні розгадували кросворди; в хімічній лабораторії розв’язували задачу по темі «Розчини» та на основі даних задачі їх  приготували; у фізичній лабораторії «Динамічна речовина» досліджували фізичні параметри води; в кімнаті «Водні ресурси України» працювали з контурними картами,  а в кабінеті української мови «Народна мудрість» розгадували загадки та дописували прислів’я.

В запеклій боротьбі перемогу здобула команда 22 групи (Кравчук Софія – капітан команди, Вечера Олександр, Мацюченко Ангеліна, Табашнюк Анна). Але і  члени команди 21 групи (Котенко Марія – капітан команди, Миколайчук Ірина, Обараз Наталія, Паюк Руслана,) отримали задоволення від процесу гри.

Квест є не лише формою навчання, а й містить потужний виховний потенціал. Він сприяє соціалізації дитини та формує комунікативну компетентність наших школярів. Квест дав змогу ліцеїстам оцінити та правильно розставити пріоритети під час взаємодії, адже авторитетним стає той член команди, який власним розумом, логікою та лідерством веде команду до перемоги.

Вчителі Скоропадська С.О. та Волик Г.П.