Одним із основних завдань Нової української школи – є побудова взаємин між педагогами, здобувачами освіти, їхніми батьками на якісно новому рівні, який ґрунтується на партнерстві. Питання ефективної взаємодії між педагогом, здобувачами освіти та батьками ніколи не втрачало свої актуальності. Педагогіка партнерства набуває важливого значення як вектор гуманного і творчого підходу до кожного учасника освітнього процесу.

02 лютого виховательками Тетяною Мельник та Катериною Войтенко проведено засідання методичної комісії вихователів та класних керівників у формі круглого столу «Краще разом. Що таке педагогіка партнерства і навіщо вона в НУШ». Під час засідання було ознайомлення з принципами педагогіки партнерства, визначення умов формування партнерських відносин у системі «педагог – здобувач освіти – батьки», що забезпечить налагодження успішної співпраці батьківської громадськості та педагогічного колективу для забезпечення спільної місії – розвитку дитини. Виховательки долучилися до обговорення даної теми та наголосили на важливості налагодження конструктивної взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу.

Мельник Тетяна, Катерина Войтенко, виховательки