Наш ліцей — це простір, де учні набувають певних знань, умінь, навичок та необхідних освітніх компетентностей. На сьогодні найпопулярнішим та дієвим методом роботи педагогів нашого закладу щодо виявлення підтримки та розвитку обдарованих дітей, є підготовка та проведення конкурсів різних рівнів — від місцевих до міжнародних, учнівських олімпіад — від районних до всеукраїнських.
Олімпіада — це конкурс, у якому переможцями стають найсильніші, а інші учасники збагачуються новими знаннями і здобувають необхідний досвід. Олімпіади – це шлях до самовираження та розвитку обдарованих дітей. Олімпіади, конкурси, проекти вносять різноманітність у систему занять, є цікавим доповненням при засвоєнні освітніх програм, а також є зовнішнім джерелом оцінки рівня знань учнів та
Уже не перший рік ліцеїсти нашого закладу беруть активну участь у предметних олімпіадах Олімпус, які організовує для школярів на різному рівні знань Інститут Розвитку Шкільної Освіти (ІРШО). Минулого тижня 14 ліцеїстів І-ІV курсів взяли участь в олімпіаді Олімпус з української мови та літератури, 12 учнів з хімії та 33 учня з біології. У нашому ліцеї цей захід було організовано вчителями Скоропадською Світланою Олексіївною, Волик Галиною Павлівною, Черненко Оленою Володимирівною, Виноградовою Світланою Анатоліївною.
Також цього року вчителі математики Усова Алла Анатоліївна та Жихарєва Тетяна Василівна запропонували учням взяти участь у Всеукраїнському Конкурсі Логічного Мислення, який проводить Інститут Розвитку Шкільної Освіти. Для участі в конкурсі не була потрібна спеціальна математична підготовка. Конкурс складався з логічних задач, головоломок, ребусів. Тому 15 учнів ІІІ-курсу зробили першу спробу і розв’язували завдання конкурсу, які, на думку організаторів, дають змогу тренувати й розвивати як логічне так і образне мислення.
Олімпіади та конкурси проведено. Роботи оформлені та надіслані до оргкомітету. Про результати буде оголошено у лютому місяці. Під час проведення конкурсів кожний вчитель намагався створити ситуацію успіху, яка піднімає самооцінку самого учня, окрилює та надихає на нові звершення. Але робота вчителя на цьому не завершена, тому що підготовка до олімпіади будь-якого рівня вимагає систематичної праці з того чи іншого предмета впродовж усього навчального року.