Для закладів освіти карантин – не нова практика, проте цей відрізняється від усіх інших. Складно спрогнозувати термін вимушеної ізоляції. Дистанційне навчання в таких умовах поставило перед освітянами непрості завдання: як організувати навчання дітей в умовах карантину, коли вчитель не може бути поруч?! І як зрозуміти, чи вивчила щось дитина, коли традиційні способи оцінювання недоступні?!
Вчителів нашого ліцею прийняли виклик, намагаючись швидко реагувати на ситуацію та визначити свій формат ефективного віддаленого навчання.
Разом з ліцеїстами вчителі приєдналися до нової ініціативи – «Всеукраїнська школа онлайн», яка стартувала у понеділок, та взяли участь у онлайн перегляді уроків.
Перший тиждень ініціативи продемонстрував успішність задуму із запуском нового формату здобуття знань. Свідчення цього – відгуки як вчителів, так і учнів ліцею. Практика партнерства у освітньому просторі сьогодні є найважливішою. Спілкування та спільний перегляд, обговорення та підведення підсумків, поради та рефлексія.

Своїми враженнями щодо роботи в такому форматі ділиться вчитель біології Волик Галина Павлівна.
Діти сьогодні зростають у цифровому світі і для них цілком природним є цифрове середовище, яке вони використовують для отримання та обміну інформацією
Науковий прогрес рухається із шаленою швидкістю, прогресивні країни світу поступово диджиталізуються, тому і нам – вчителям так само потрібно оновлюватися та рухатися вперед.
Карантин став стрес-тестом як для учнів, так і для вчителів. Ліцеїсти перевіряють, чи сформовані у них такі важливі для майбутнього компетентності, як самоосвіта та таймінг – уміння розпоряджатися своїм часом. Це два кити, на яких будується майбутнє кожного. А вчителі – чи готові гнучко та швидко перебудувати свою роботу та ефективно здійснювати свою професійну діяльність.
На мій погляд, у дітей поступово зростає інтерес до нового цікавого методу навчання. Ми спілкуємося в чаті, обмінюємося враженнями, вчимося разом. Онлайн уроки «Всеукраїнської школи онлайн», які ми переглядаємо з учнями разом, стали яскравим доповненням в опануванні навчального матеріалу та у пошуку інструментів дистанційної освіти.
І я впевнена, що для учнів не є проблемою навчатися онлайн дистанційно, навпаки – це нова цікава пригода для дитини, яку нам треба здійснювати разом!
