Зарубіжна література настільки багата літературними творами, що навряд чи знайдеться така людина, яка за своє життя не прочитала жодного твору світової класики. Починаючи з раннього віку кожна дитина знайомиться з казками Шарля Перро, розповідями О.Генрі, сонетами Шекспіра, романами Жорж Санд та іншими відомими та популярними творами.
Без літературної творчості ми б з вами не знали про життя великих людей, як минулих часів, так і сучасних. Знайомлячись з літературними творами, у читачів формується світогляд про людські почуття, їх побут та життя в різні життєві епохи.


«Книга у червоній палітурці»

«Кожна дитина – особистість! Ось гасло сьогодення. Велике значення має розвиток творчості. Саме люди з творчим мисленням приносять у життя щось нове. Такі люди найчастіше стають лідерами. Творчість має вирішальне значення в розвитку здібностей людини, формуванні її активної життєвої позиції.  Головна мета розвитку творчості – повна реалізація себе, своїх здібностей і можливостей.»

На такій позитивній і творчій ноті з 17 жовтня розпочала тиждень педагогічної майстерності із зарубіжної літератури та Київщинознавства вчитель Корнійчук О.С. разом з ліцеїстами I-IV курсів.

Творчий пошук вчителя та учнів відбувся у КВЕСТІ «Книга у червоній палітурці». Атмосфера продуктивного пізнання, обмін естетичними емоціями, колективні художні переживання, діалог з письменником – стали основою цікавої зустрічі. Ліцеїсти створили тематичні буклети «Література ХХст.», «Найвідоміші твори митців ХХIст.», «Сучасні українські митці слова».

Ліцеїсти Болобосов Владислав, Волнянко Єдуард, Машковський Олександр  у своїх захистах робіт вміло зіставляли й аналізували факти, аргументовано захищали власну точку зору, вчились глибше занурюватись у бездонну криницю мудрості та життєвого досвіду.



 Створення листівок та виразне читання поезії: «Золоте» та «срібне» століття.

«Живи яскраво! Мрій! Фантазуй! Читай! Твори! Ти – талановитий!» – основне кредо у спілкуванні з учнями вчителя зарубіжної літератури Корнійчук О.С.

«Урок літератури – співтворчість вчителя й учня, діяльність яких ґрунтується на взаємодії й діалозі, що забезпечує найбільшу сприйнятливість і відкритість один до одного. Тому я вважаю, справжня суть роботи з розвитком творчої особистості учня полягає в організації життя дитини, де однією з важливих функцій є стимулювання позитивної мотивації кожного учня в процесі різних видів діяльності.» 

Літературна творчість на тему «Золоте» та «срібне » століття» допомагала ліцеїстам розвиватись етично і духовно, правильно формувати свої думки, вчитись сприймати красу оточуючого світу; сприяла розумінню інших людей, їх переживань, прагнень та надій.

18 жовтня учні І та ІІ курсів  знайомилися з технікою «декупаж» та виразно читали поезію такі ліцеїсти:  Цибулько О., Гегель О., Яремко Н., Безверха В., Панченко І., Ананіна О., Краєвська Є., Журавська О., Григор А., Щитова К.

Підсумком роботи стала гра «мікрофон», під час якої учні ділились своїми враженнями від роботи у літературній майстерні. І як зазначила  ліцеїста 22 групи  Ориш Діана: «У наш час люди все більше усвідомлюють, що саме творчість є найважливішою складовою успіху». 




“Мозаїка юних талантів”

«Учитель – творець, який гармонійно поєднує ремесло і творчість: нестандартність роботи, артистизм, поетичність мови, талант у спілкуванні з дітьми. Виходячи з цього, моделлю моєї роботи є такі слова: «Творчість. Лідерство. Компетентність. Успіх.»

Кабінет зарубіжної літератури – це «живий» куточок творчості, який висвітлює нові ідеї та знахідки учнів та вчителя Корнійчук О.С. Тому 19 жовтня ліцеїсти 22 та 31 груп вирішили продемонструвати своє життя у фото та творчих роботах у кабінеті, створивши тематичне панно  «Дефіляда сучасного уроку: мозаїка юних талантів». Ця колективна робота демонструє готовність учителя до творчого пошуку разом з вихованцями.





 «Ми маємо в серці те, що не вмирає… – ЛІТЕРАТУРА…»

Зарубіжна література навчає нас сприймати красу оточуючого світу, сприяти кращому розумінню інших людей, їх переживань, прагнень та надій.

Ліцеїсти I курсу, демонструючи свої світлини та висвітлюючи свої думки у творчих роботах довели, що світ літератури – це фантазія, мандрівка, почуття, нові знайомства. Пропонуємо кращі роботи ліцеїстів-переможців.

«Література… скільки величі й експресії таїть в собі це слово! Скільки мудрості і знань дає людині, яка поринає в невідомий світ літератури.»    Войцешук Валерія

«Естетичне значення літератури не тільки в емоційній насолоді. Вона вчить людину думати, замислюватись над прочитаним.»    Пузій Анна

 «Література стверджує вічні загальнолюдські цінності»   Вдовиченко Анастасія

 «Вона прищеплює інтерес до власної історії, любов до рідної землі, батьків»   Сорокопуд Анастасія

  «Література надихає на подвиги заради інших, додає сили у подоланні перепон.»  Карнаух Софія

 «Любімо книжки, читаймо твори з пошаною до тих, хто їх створив, тому що література – це невичерпна скарбниця людських знань, діянь та великих почуттів.»    Григоренко Анастасія