Усе це ставить принципово нові вимоги перед методичною службою щодо розвитку творчого потенціалу методичних комісій взагалі і кожного вчителя зокрема.
Ми використовуємо два підходи до керівництва творчими процесами: оволодіння алгоритмами творчого процесу й побудова відповідних моделей різноманітних творчих рішень та створення найсприятливіших умов для творчої діяльності педагогів.
Для стимулювання творчого пошуку вчителя, розвитку творчих здібностей учнів в ліцеї проводяться нестандартні уроки.
Під нестандартними уроками ми розуміємо такі уроки, які позбавлені звичайних шаблонів, мають загальний, об’єднуючий початок – елементи рольової гри. Нестандартні уроки обов’язково містять творчі ситуації, які збуджують до співробітництва і співтворчості на уроці.