Непомітно і швидкоплинно підійшов до свого рубежу навчальний рік. Яким він був? На це запитання, мабуть, у кожного з нас є своя відповідь. Але яким він був для методичної комісії гуманітарних дисциплін Комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний ліцей-інтернат фізичної культури і спорту», ми згадали, організувавши круглий стіл «Результати роботи над реалізацією методичної проблеми».
Наукововчально-методична робота педагогів нашого закладу – це цілісна система взаємопов’язаних дій, які забезпечують безперервний розвиток творчої особистості вчителя, формування єдиного колективу педагогів- дослідників, а в кінцевому результаті – підвищення креативного освітнього рівня навчального закладу. Творче кредо педагогів можна означити афоризмом Г.Сковороди: «Бери вершину – і матимеш середину».
Зростання професійної активності педагогів відбувається через знайомство з передовим педагогічним досвідом, тому ми організовуємо різноманітні сучасні форми роботи. Ми хочемо виділити круглий стіл «Синдром гіперактивності і дефіцит уваги в учнів» (Корнійчук О.С.), семінар «Сучасний урок: у пошуках натхнення» (Фіялко О.П.), семінар-тренінг «Сучасний урок. Шляхи підвищення його ефективності» (Виноградова С.А.), практикум «Секрети педагогічної майстерності» (Черненко О.В.), які наголошують на інноваційних педагогічних технологіях як необхідній умові сучасної якісної освіти.
Немає неталановитих дітей, є діти, в яких не виявлено талант. Завдання вчителя – виявити талант учня, спрямувати його в потрібне русло і розвивати, тому вчителі методичної комісії стимулюють учнів до участі в предметних олімпіадах та Всеукраїнських предметних конкурсах, а саме: конкурс з української мови ім. П. Яцика, конкурси до Дня писемності та Міжнародного дня рідної мови.
В цьому навчальному році вчителі та учні організували та провели тижні педагогічної майстерності з української мови та літератури, зарубіжної літератури та англійської мови, на яких були представлені освітні заходи : ВЕБ-КВЕСТ «Україна у житті зарубіжних письменників», віртуальна студія «Поезія. Знайомі незнайомці», мовознавчий брейн-ринг «Мови велич і краса», квест «Мова – душа народу», вікторина «Найкращий знавець української мови», віртуальна екскурсія «Найвизначніші місця Лондона», лінгвістичний марафон «Знавці іноземних мов» .
Вчителі презентують свої матеріали освітніх заходів на сайтах для педагогів, розповсюджуючи передовий педагогічний досвіду методичної комісії гуманітарних дисциплін. Отже, пишаємося нашими колегами не лише в щоденній клопіткій праці, а й на сторінках професійних видань.
Результатом методичної роботи і демонстрацією творчих здобутків вчителів методичних комісій є педагогічна рада. Кожному засіданню педагогічної ради передує серйозна підготовча робота, яка проводиться в рамках методичних тижнів. Організація методичної роботи з виходом на педагогічну раду не лише забезпечує системність і цілеспрямованість внутрішньо ліцейської методичної роботи, але й значно підвищує результативність самої педагогічної ради, її рішення не приймаються формально. Педагогічна рада проведена в грудні в онлайн-формі «Кроки до відкритого життя» є логічним продовженням розпочатої в колективі роботи.
На зимовому засіданні методичної комісії гуманітарних дисциплін обговорено план роботи на 2020/2021 навчального року та внесено ряд пропозицій, серед яких вагомим є активне впровадження в педагогічну діяльність інноваційних технологій: проектна робота, інтерактивні методи, особистісно орієнтоване навчання.

Плідним видався для вчителів навчальний рок. Педагоги за покликанням розуміють, що професійна майстерність потребує постійної праці над собою. Що принесе нам і чим здивує новий рік ,покаже час. А ми нетерпляче чекаємо на нові знайомства, творчі зустрічі й відкриття дитячих талантів.