Мотивація – одна із головних умов реалізації освітнього процесу. Вона не тільки сприяє розвитку інтелекту, але і є рушійною силою удосконалення особистості в цілому.

На сучасному етапі розвитку суспільства мотивація до успіху виступає в якості необхідної умови побудови будь-якої ефективної педагогічної системи. Доведено, що в основі творчого активного самопочуття будь-якої людини лежить віра у власні сили. Затвердження цієї віри неможливо без набуття досвіду досягнення і переживання успіху.   

Так, 23 квітня в ліцеї відбулось засідання методичної комісії вихователів та класних керівників «Мотивація досягнень – прагнення людини до перемог і досконалості», під час якого Редька Л.П. та Войтенко К.Ф. поділились досвідом роботи з колегами з даної теми та розповіли про шляхи формування мотивації ліцеїстів до освітнього процесу та надали колегам методичні поради.

Редька Лілія Петрівна