Програма шкільного курсу алгебри передбачає формування системи функціональних понять, умінь використовувати функції та їх графіки для характеристики залежностей між величинами, опису явищ і процесів. Завдання моє як вчителя на уроці полягає в тому, щоб на основі знань про елементарні функцій навчити учнів будувати графіки функцій за допомогою геометричних перетворень.

Запам’ятовування математичних об’єктів та функцій – це справа не проста. Вона вимагає багато зусиль як від вчителя так і від учнів. Для того щоб подолати цей бар’єр я пропоную наступні кроки:

  1. Розслабтеся. І після цього ви зможете краще сконцентруватися на завданні.
  2. Як можна менше підглядайте. Повторюйте. Потрібно повторювати стільки разів, скільки ви можете. Повторення – мати навчання.
  3. Носіть формули з собою. Знайдіть який-небудь маленький блокнотик і запишіть туди всі формули. Покладіть його до себе в кишеню і намагайтеся повторювати формули, якщо ви відчуваєте, що щось забули. Це допоможе вам пригадати все те, що ви вчили, і запам’ятати ці формули на все життя.
  4. Напишіть формули на аркуші і прикріпіть його до стіни у вашій кімнаті. Кожен раз, коли ви будете дивитися на них, ви будете запам’ятовувати. Це дійсно працює.
  5. Постарайтеся придумати зі своїми друзями гру, в якій потрібно було запам’ятовувати функції. Це допоможе вам запам’ятати їх, тому що кожен хоче виграти. Також ви можете спробувати римувати формули або придумати пісню, якщо ви любите співати.

А  можна просто запропонувати  фізкультхвилинку, не дивлячись на те, що зранку було тренування. Як це зробили ліцеїсти 21 групи. І функції повторили, і м’язи підкачала, і настрій підняли. Отож не така вже вона нудна ця математика! Далі буде…

Алла Анатоліївна Усова, вчитель математики