Зі слів Василя Олександровича Сухомлинського  «…немає людей більш допитливих, невгамовних, більш одержимих думками про творчість, як учителі. Педагогічна діяльність , яка є сплавом науки й мистецтва , за своїми компонентами передбачає творчість.» Що ж таке креативність?  На ці та інші питання шукали відповіді освітяни нашого закладу на семінарі «Креативність: звільнення від стереотипів та шаблонів», який провела вчителька хімії Скоропадська С..

Учасники семінару дізналися про основні складові креативності; усвідомили креативність у собі та необхідність її розвитку; роль творчості у житті людини, шляхи її формування. З виступу вони усвідомили перешкоди для прояву креативності та способи їх подолання.  Вчителі пройшли шляхом розвитку творчості та  послухали, що про цей розвиток кажуть відомі люди. Ось їхні поради:

Головне джерело креативності – практика.

Знайди однодумців та надихни їх.

Сформулюй мету.

Створи творчу атмосферу.

Будь не таким, як усі.

Іди на ризик, не бійся помилок.

Погодьтесь, що ці поради корисні не тільки педагогам, а і звичайним людям. Педагогічна діяльність – це передусім діяльність творча. Без творчості неможливі ні навчальний, ні виховний процеси. Подібно до того, як скульптор ліпить свої скульптури, художник пише свої картини, а ювелір обробляє коштовне каміння, так і ми причетні до створення нової особистості.

На завершення семінару його учасникам  Скоропадська С.запропонувала переглянути свою творчу роботу по  застосуванню метода 6-ти капелюхів Едварда де Боно по темі «Спирти», яка створювалася разом із ліцеїстами бувшої 32 групи Грачовою К., Гордієнко О., Черняхом Р., Тимченко С. та Трохимчуком М..