4 квітня світ відзначає Міжнародний день Інтернету – віртуальної енциклопедії людських знань з безліччю конструктивних можливостей, які дозволяють дізнаватися про нове, вдосконалювати набуте, створювати перспективне в інформаційному просторі. Мережа об’єднує покоління, країни, культури. Віртуальний світ спонукає до розширення особистих горизонтів, залишаючи право свободи вибору у пошуку інформації та самовираженні, не знімаючи відповідальності за все фіксоване, що залишаєш після себе.

Ліцеїсти І курсу мали можливість приєднатися до святкування. Спілкування, знаходження шляхів розв’язання проблемних завдань у ігрової формі стало пріоритетним на уроці інформатики.


Вчитель інформатики – Жихарєва Тетяна Василівна  наголосила ліцеїстам, що Інтернет – це лише певна технологія,  яка сама по собі не є ні шкідливою, ні корисною, такими якостями її наділяє людина, яка нею користується, або яка її використовує у власних цілях.   Звісно, у Інтернеті, як одному з комунікативних просторів є багато всього і корисного і шкідливого, і цікавого і нудного, і привабливого і відштовхуючого, і навіть страшного, тобто все як і в реальному житті, яке за своєю суттю є теж  комунікативним.

Вона також акцентувала увагу, що основною потребою дітей у підлітковий період є спілкування. Й на сьогоднішній день Інтернет — одне з найпривабливіших і доступних місць, де підліток може вільно виражати свої емоції і інтереси, шукати нових друзів, інформацію на різні теми, а також розважатися: слухати музику, дивитися відео, читати. Але в Інтернеті, як і в реальному житті, є місце як хорошого, так і поганого. Тому в Інтернеті також  потрібно дотримуватися культури поведінки та етикету спілкування, як і в реальному житті.