Проблеми ґендерного виховання особливо актуалізуються в умовах глобалізації освіти, модернізації загальноосвітньої школи, що має на меті формувати у школярів громадянську відповідальність, ґендерну рівноправність, ініціативність, самостійність, толерантність, здатність успішної соціалізації. Саме це сприяє формуванню в середовищі молоді ґендерної культури як необхідної умови всебічної самореалізації особистості.
Знання нюансів виховання та навчання дівчат та хлопців вкрай необхідні сучасному вчителю. Тому цій важливій темі і присвятила свій семінар вчитель Скоропадська С.О.. Хто бере участь у гендерному вихованні дітей; які чинники, обумовлені відмінностями статевої психіки, потрібно враховувати вчителям та батькам – питання, на які давалися відповіді на семінарі.
Аналіз психолого-педагогічної літератури і досвід експериментальної роботи в школі дали змогу сформулювати рекомендації щодо диференційованого підходу у вихованні та навчанні хлопчиків і дівчаток.
Гендерний підхід у школі спрямований на досягнення такої мети:
а) організація рівноправної співпраці юнаків і дівчат у спільній діяльності;
б) створення умов для партнерства;
в) заохочення різнобічної участі батьків обох статей у шкільному вихованні дітей.
Крім цих питань лекторка торкнулася і питання роздільного навчання, яке почало активно відроджуватися в Україні у період останніх 15-20 років.В кінці присутні взяли участь у дискусії «за» та «проти» роздільного навчання. Отже, вчителі ліцею навчаються і під час канікул.