Яким має бути сучасний урок, аби зворушити дитячі душі, запам’ятатися ? Він має бути співтворчістю вчителя та учня. А справжня творчість ґрунтується на майстерності вчителя володіти всіма секретами своєї професії. Творчо налаштований учитель прагне побороти стандартний підхід, одноманітність у вирішенні щоденних освітніх завдань. Таких занять чекають діти як свята, оскільки вони захопленні атмосферою пошуку.

Такі  заняття проводять вчителі Корнійчук О.С. та Жихарєво Т.В., які є продовженням проєкту із зарубіжної літератури, інформатики та технологій «Папір у нашому житті. Епоха відкриттів та винаходів ».

 І так – знову про папір!

Класи перетворились на навчальні середовища, де ліцеїсти 11, а потім і 12 групи протягом  чотирьох уроків з вчителями брали участь у експериментах із папером, вирізали, конструювали та створювали сучасні композиції.

Розпочали роботу із вивчення властивостей стрічки Мебіуса  та її різноманітного використання. Також обговорили мету дослідження винаходу  Августа Фердінанта Мебіуса про незвичайні властивості паперу.

Практична значущість та актуальністьроботи полягала у необхідності ознайомитись зі стрічкою Мебіуса та вивчити її властивості,поглибити свої знання з топології, як розділу інформатики та математики, показати особливості цього загадкового експерименту із папером систематизувати інформацію про стрічку  та дослідити її властивості.

Ліцеїсти зібрати цікаву інформацію:  Август Фердінант Мебіус( 1790 – 1868) — німецький геометр і астроном, який встановив існування односторонніх поверхонь, а ідея прийшла йому несподівано, коли служниця неправильно зшила кінці стрічки. Отже, властивості стрічки Мебіуса – ценаявність однієї поверхні, безперервність, двомірність.

Цікавими були досліди!

Дослід№1. Розріжемо папір вздовж по середині ножицями. Ми  одержали  два кільця, на які  можна було сподіватися. Одне удвічі вужче, але  удвічі довше від початкового, і до того ж воно перекручене не один раз, а двічі.

Дослід№2. Розріжемо кільце, одержане в першому експерименті, ще раз. Ми одержали два зкріплених одне з одним кільця, причому  кожне з них двічі перекручене.

Це сюрпризи стрічки Мебіуса, які надихнули багатьох художників та митці!

Підсумком стала вікторина «Яке слово зайве?» та вправи на увагу. А завершили даний етап проекту «Папір у нашому житті. Епоха відкриттів та винаходів» вчителі Корнійчук О.С. та Жихарєва Т.В. закликом: «Пишіть і малюйте на папері, читайте те, що на ньому написано, творіть з нього! Але пам’ятайте: розмова і комп’ютерне листування проходить, як вітер, а те, що створено, написано або намальовано на папері, залишається майбутнім поколінням!».