Зацікавити ліцеїстів математикою, фізикою та інформатикою показати могутність, красу та значимість цих предметів, примусити полюбити їх — завдання, які стоять перед вчителями: Усовою А.А., Гетьманом В.Г., Жихарєвою Т. В.
Досвідчені вчителі створюють на кожному уроці та виховному заході позитивний емоційний фон, настрій, який полегшує сприймання будь-якого матеріалу. Уміння бачити цікаве й дивуватися приносить дітям радість, породжує творчі поривання, розвиває уяву, що особливо важливо при вивченні точних наук. Таке вміння потрібно виховувати і розвивати в учнів систематично як на уроках, так і в позакласній роботі.
Вийти за рамки освітньої програми допомогли різноманітні заходи. Тому в ліцеї з 4 по 8 лютого проходив тиждень фізико-математичних дисциплін, який розпочався із виставки-презентації проектної діяльності ліцеїстів з фізики та наочностей, присвячених безпечному Інтернету.
Іти в ногу з часом, максимально наблизитися до подій, які відбуваються в країні, проявити фінансову компетентність — все це створила атмосфера уроку з економіки на ІУ курсі, який провела Жихарєва Т.В., у формі гри “Економічний страйк”.
За принципом: “краще один раз побачити ніж сто почути”, ліцеїсти 12 групи разом з вчителем фізики Гетьманом В.Г. та вчителем математики Усовою А. А. здійснили екскурсію до станції екстреної медичної допомоги.
На базі станції екстреної медичної допомоги працює Єдина оперативно-диспечерська служба з використанням сучасних GPS-технологій, що дозволяють скоротити час прибуття медиків до пацієнта. Єдина оперативно-диспечерська служба допомагає якісніше та оперативніше реагувати на виклики пацієнтів, сприяє співпраці бригад екстреної медичної допомоги з пожежниками та з поліцейськими. У кожній кареті екстреної медичної допомоги встановлено GPS-трекер, який автоматично відображає, де знаходиться кожна бригада, що допомагатиме диспечеру розподілити всі бригади так, щоб вони могли приїхати на виклик за 10 хвилин.
Про все це та багато іншого розповів представник станції. Ліцеїсти ще довго не відпускали його, ставлячи все нові та нові запитання.
У невимушеній дружній атмосфері, в ході тижня фізико-математичних дисциплін, пройшла грі «Сильна ланка» у групі 22, яку провела вчитель математики Усова А. А. Метою даного заходу було: показати ліцеїстам, що у світі немає місця для «негарної математики». У грі взяло участь 8 учасників, а всі інші ліцеїсти активно вболівали за своїх одногрупників. Переможці отримали солодкі призи, а “переможені” – нуль від бублика.
З метою виховування впевненості у собі, уваги, швидкого та правильного прийняття відповідального рішення, був проведений Гетьманом В.Г. цікавий урок з фізики для ліцеїстів І курсу. Експерименти, досліди, наочне та практичне доведення. На уроці панувала атмосфера жвавості та динамічного руху.
У фізико-математичній грі “Битві титанів” взяли участь ліцеїсти 12 та 31 груп. За об’єктивністю гри спостерігали методисти з навчальної роботи Олійник О.Б. та Стешин В.К. .Три команди ліцеїстів пройшли гідно випробування у боях: з фізики, який був потужний, важкий, теоретичний та поєднав у собі — мистецтво, кінематографію та спорт; з математики, який виявився швидким, практичним, ігровим, та з’єднав в одну лінію: музику, танці , будівництво; з інформатики, який виявився найважливішим , презентабельним та компетентним.
Як зазначили “титани” команди, що поєднали ліцеїстів різних вікових категорій та видів спорту, гідно провели кожний бій. Перемога залишалася за ліцеїстами першої команди. Гра була складною та захоплюючою.
І на завершення тижня відбулася презентація учнівської діяльності «Ліцейське інформаційне суспільство» для ліцеїстів 22 та 31 груп. Були продемонстровані учнівські міні-проекти, які пов’язали спорт, життя та навчання. Розігриш призів стало яскравим доповненням свята.
Підводячи підсумки тижневого марафону, який був насичений навчально-виховними заходами, можна зазначити, що ліцеїсти, які з різних причин не змогли себе проявити та реалізувати на уроці, мали змогу розкрити свої можливості та приховані таланти саме під час проведення тижня фізико-математичних дисциплін.