Це особливий атрибут.  Кожного дня його можна побачити біля ліцею, що розвивається в повітрі разом з державним прапором України. Це гордість та гідність нашого закладу.

Кожного року на урочистих ліцейських заходах право для внесення та підняття прапору надається лише найкращим спортсменам ліцею. В їх числі змогли побувати найкращі спортсмени закладу, які зараз входять до складу олімпійської збірної України.

Емблема лыцею є головним атрибутом ліцейського співтовариства. Її можна побачити на прапорі ліцею, на фасаді будівлі при вході, на третьому поверсі головного корпусу.

На емблемі відображено поєднання олімпійських кілець, зірок, олімпійського вогню та відкритої книги, обрамленої лавровим вінком.

Тому кожний елемент нашої емблеми символізує не тільки мрії, але і  вказує шлях до успіху. Особливу динаміку руху вперед надає овальне кільце. І саме лавровий вінок, що обрамляє всі елементи емблеми, стає головним символом слави, миру та перемоги.

Цей атрибут ліцейського життя є не менш значущим ніж емблема та прапор.

Це той лейтмотив, який відображає настрій та завзяття спортивного життя ліцею.

Цей той приклад мистецтва, коли слова та музика поєдналися у єдиному пориві до успіху та перемоги.

З кожним роком він набуває більшої значимості для кожного та виконується ліцеїстами більш захоплено та поважно.



Комунальний заклад Київської обласної ради «Київський обласний ліцей фізичної культури і спорту» (КЗ КОР “КОЛФКС”) є навчальним закладом, який забезпечує розвиток спортивних здібностей та обдарувань дітей та молоді з метою підготовки спортсменів до національних збірних команд України з видів спорту.

У своїй діяльності ліцей-інтернат керується Конституцією України, Законом України «Про освіту», «Про фізичну культуру та спорт», іншими законодавчими актами, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Депертаменту освіти і науки, Держкомспорту, Положенням про спеціалізований навчальний заклад спортивного профілю та власним Статутом.

Основними завданнями Київського обласного ліцею фізичної культури і спорту є:

  • пошук і відбір спортивно обдарованих дітей та молоді;
  • організація інтенсивного та високоефективного навчально-тренувального процесу, забезпечення участі ліцеїстів у змаганнях;
  • створення ліцеїстам сприятливих умов для поєднання інтенсивних тренувань з навчанням, відпочинком, відновленням сил і енергії;
  • підготовка спортсменів, які здатні успішно виступати на престижних міжнародних змаганнях;
  • запровадження системи безперервної та ступеневої освіти для обдарованих і висококваліфікованих спортсменів;
  • проведення профорієнтаційної роботи зі спортивною молоддю.

Історія закладу розпочалася у 1995 році. З самого початку плідно працював, а з 1996 року очолив ліцей-інтернат Заслужений тренер України, Заслужений працівник фізичної культури і спорту України, Відмінник освіти України Володимир Матвійович Балясников.

Комунальний заклад Київської обласної ради «Київський обласний ліцей фізичної культури і спорту» (м. Біла Церква) функціонує з 1996 року. Приміщення закладу (орендований 5-ти поверховий гуртожиток ДВНЗ «Білоцерківського механіко-енергетичного технікуму») діє з 1996 року.

За роки існування ліцею вчителями з видів спорту підготовлено: 2 Заслужених майстри спорту України; 24 майстрів спорту України міжнародного класу; 154 майстрів спорту України; понад 350 членів юнацької, юніорської, молодіжної національної збірної команди України. Встановлено: 1 рекорд Світу; 2 рекорди Європи; 4 рекорди Європи серед молоді; 10 рекордів України; 48 рекордів України серед юнаків, юніорів та молоді.  Серед вихованців ліцею-інтернату 11 учасників Олімпійських ігор. 25 випускників відділень ігрових видів спорту (13- баскетболу, 12 – волейболу) є гравцями команд суперліги та вищої ліги України.

Сьогодні спортивно обдаровані юнаки та дівчата мають змогу вдосконалювати свою майстерність у дев’яти видах спорту:

  • легка атлетика /юнаки та дівчата;
  • боротьба вільна /юнаки та дівчата;
  • боротьба греко-римська /юнаки;
  • плавання /юнаки та дівчата;
  • важка атлетика /юнаки та дівчата;
  • баскетбол /юнаки;
  • волейбол /дівчата;
  • лижний гонки /юнаки та дівчата;
  • художня гімнастика /дівчат

Крім того, в закладі є відділення додаткового контингенту.

В ліцеї-інтернаті створені чудові умови для поєднання навчання з тренуваннями, повноцінного відпочинку та відновлення. Щоденні дворазові тренування проводяться на кращих спортивних базах м. Білої Церкви. Безкоштовне п’ятиразове раціональне харчування, постійний медичний контроль, забезпечення високоякісною спортивною формою та інвентарем, участь у навчально-тренувальних зборах та змаганнях, у тому числі за кордоном.

Комунальний заклад Київської обласної ради «Київський обласний ліцей-інтернат фізичної культури і спорту» працює над проблемою «Забезпечення якісної освіти ліцеїстів на основі формування ключових компетентностей особистості, визначених Законом України “Про освіту”». Реалізується проблема ліцею через традиційні і нетрадиційні форми методичної роботи.

Організація та здійснення навчально-виховного процесу проводиться згідно з законодавчими та нормативними документами. Сучасний етап розвитку педагогічної науки спонукає вчителя до постійного пошуку і впровадження в систему навчання нових форм і методів роботи, до творчого підходу в реалізації освітніх завдань, окреслених чинною програмою.

Сьогодні вчителі-предметники користуються мультимедійною комп’ютерною системою та її програмним середовищем для розв’язання професійних задач. Навчальний та виховний процеси проводяться із використанням комп’ютерної техніки. Ліцей-інтернат забезпечує можливість кожному ліцеїсту працювати в мережі INTERNET.

Одним з головних завдань навчального закладу є формування у дітей соціального досвіду, готовності до нових демократичних стосунків у суспільстві. За час перебування в закладі освіти дітям необхідно не тільки одержати знання, але й засвоїти нові соціальні ролі, моральні норми та цінності.

Специфіка спортивного ліцею-інтернату накладає свій відбиток на процес виховання. Головною метою виховання є всебічний розвиток особистості, як найвищої цінності суспільства, розвиток моральної свідомості, моральної самосвідомості і моральних мотивів поведінки особистості.

Задача виховання полягає в тому, щоб допомогти кожному ліцеїстові зробити вибір поведінки на основі свідомої дії і відповідно до цінностей позитивно сприймати духовно-моральні цінності суспільства, в якому живе людина. Сьогодні в ліцеї навчається 204 ліцеїсти. Серед них є діти – сироти, діти-напівсироти, діти із багатодітних сімей.

На сьогодні 117 ліцеїстів проживає в гуртожитку. В ньому створені комфортні умови для повноцінного проживання та навчання вихованців ліцею. У вільний час ліцеїсти мають змогу переглянути телепередачі, попрацювати з книгою в бібліотеці, книжковий фонд якої, налічує 7057 екземплярів.

В позаурочний та вільний від навчально-тренувальних занять час в ліцеї-інтернаті працюють гурток «Вишиванка», театральний гурток «Театральними стежками України».

Ліцеїсти беруть участь у випуску ліцейської газети «Ліцейський кур’єр». В ліцеї створені всі необхідні умови для розвитку творчих здібностей ліцеїстів, організоване їхнє змістовне дозвілля: проводяться культпоходи до театру, походи до лісу, організовуються та проводяться екскурсії рідним містом та екскурсії до різних міст України, проводяться вечори відпочинку, родинні свята та розваги.

За 22 роки плідної роботи, заклад має вже свої традиції. Це – святкування Дня фізичної культури і спорту, Дня народження ліцею та посвята в ліцеїсти, проведення Свята спортивної слави, на якому підводяться підсумки роботи колективу ліцею протягом року та нагородження кращих із кращих його представників. Проведення цього свята є доброю нагодою для зустрічі з випускниками ліцею.

Щоб сформувати у ліцеїстів ініціативність, здатність приймати свідомі рішення, організовувати власне себе та своїх однолітків, відповідати за власні рішення і вчинки, аналізувати власні помилки в ліцеї існує учнівське самоврядування – ліцейський Парламент.

Медико-біологічне забезпечення спортивно-тренувальної діяльності в закладі здійснюється шляхом проведення лікувально-профілактичної роботи, поглиблених лікарських обстежень, контролю за здоров’ям ліцеїстів, медико-педагогічного нагляду за функціональним станом їхнього організму, перенесення ними значних фізичних навантажень, організації раціонального висококалорійного харчування, проведення комплексних заходів щодо відновлення сил і підвищення загартованості та працездатності організму.