Виконавчим органом ліцейського самоврядування в нашому закладі є Ліцейський Парламент, який відображає позицію ліцеїстів в різних сферах освітньої діяльності колективу, бере активну участь в організації та проведенні різноманітних заходів, покликаних всебічно сприяти їх навчальній, спортивній, громадській та творчій активності.
Головним завданням ліцейського самоврядування є формування і розвиток соціально-активної, гуманістично-спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією.
Діяльність органів самоврядування має демократичний, гуманний характер і спрямована на формування у ліцеїстів дружніх взаємин, духовності, патріотизму, основ моральності, фізичної досконалості, працелюбності, вірності ідеям незалежної і соборної України.
СТРУКТУРА ЛІЦЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ
Головою Ліцейського Парламенту є Президент, на час його відсутності його обов’язки виконує Віце-президент.
До складу Парламенту входять ради Парламенту на чолі з головами рад. Крім них до рад входять заступники голови рад та члени рад.
Учнівське самоврядування є універсальною формою активності ліцеїстів, прикладом творчої смаореалізації особистості.
В основу розвитку самоврядування закладено 4 основні принципи:
1. Принцип “феєрверка” – РОЗКРИЙ СЕБЕ!
Усі ліцеїсти – зірки, близькі та далекі, великі та маленькі, однаково яскраві. Кожна зірочка обирає свій шлях польоту: в одних він довгий, а в інших…
Головне бажати сяяти!
2. Принцип “терезів” – ЗНАЙДИ СЕБЕ!
Нема простих істин, вони народжуються у дискусії. Терези – це символ постійного пошуку, прагнення виробити свою точку зору, вміння зробити правильний вибір у житті.
3. Принцип “рейтингу” – ПЛАНУЙ! НАМАГАЙСЯ! ПЕРЕМАГАЙ!
У кожного своє колективне доручення, свої цілі та завдання. Кожний обирає свій шлях до успіху та проявляє себе в різних життєвих ситуаціях.
4. Принцип успіху – РЕАЛІЗУЙ СЕБЕ! СТАНЬ У РЯДИ ОЛІМПІЙЦІВ!
Головне відчути смак перемоги! Реалізуй себе, використовуючи гасло: знаю, можу, хочу, умію!
РАДА ОСВІТИ ТА ЖУРНАЛІСТИКИ
ПРЕДСТАВНИКИ РАДИ:
Куратор Ради: Стьопенко Юлія Олегівна
Голова Ради: Жуковська Софія, ліцеїстка 22 групи
Заступник Голови Ради: Чукардина Катерина, ліцеїстка 41 групи
Члени Ради:Табашнюк Анна, ліцеїстка 12 групи, Шевченко Ірина, ліцеїстка 12 групи, Попок Неля, ліцеїстка 22 групи
РАДА ДИСЦИПЛІНИ ТА ПРАВОПОРЯДКУ
ПРЕДСТАВНИКИ РАДИ:
Куратор Ради: Федюк Ольга Миколаївна
Голова Ради: Даниленко Людмила, ліцеїстка 21 групи
Заступник Голови Ради:Павловська Олександра, ліцеїстка 21 групи
Члени Ради: Кулик Анастасія, ліцеїстка 21 групи, Левчук Анна, ліцеїстка 21 групи, Мацькевич Юлія, ліцеїстка 21 групи
РАДА ГУРТОЖИТКУ
ПРЕДСТАВНИКИ РАДИ:
Куратор Ради:Мельник Тетяна Степанівна
Голова Ради: Пантюк Анна, ліцеїстка 41 групи
Заступник Голови Ради: Казанін Єгор, ліцеїст 41 групи
Члени Ради: Лампіцький Владислав, ліцеїст 41 групи, Хутько Артем, ліцеїст 32 групи, Горбаченко Максим, ліцеїст 31 групи
Ліцейське самоврядування – нелегка й водночас цікава справа. Саме вона дає змогу ліцеїстам відчути і разом з тим зрозуміти, настільки це важливо – не лише організувати роботу учнівського колективу, а й брати на себе відповідальність, приймати рішення.
Самоврядування сприяє розвитку лідерських якостей ліцеїстів, забезпечує виховання активної життєвої позиції, громадянських почуттів, створює можливості для самореалізації та саморозвитку ліцеїстів. Сприяє вихованню у дітей якостей успішної особистості: впевненості у своїх силах, оптимістичного світосприйняття, бажання жити, творити, перемагати.
З метою залучення до громадського ліцейського життя, піднесення значимості ліцейського самоврядування в ліцеї-інтернаті проходить декада ліцейського Парламенту.
Представниками кожної з рад ліцейського Парламенту протягом декади було організовано та проведено ряд заходів.
Радою освіти та журналістики проведено: рейди-перевірки “Стан підручників ліцеїстів”, “Підготовленість ліцеїстів до навчальних занять”, акцію «Поділися гарним настроєм».
Радою дисципліни та правопорядку з метою профілактики та корекції правопорушень проведено тренінгове заняття “Я несу відповідальність за власні вчинки”, рейди-перевірки “Чисті руки”, “Ні запізненням!” та акцію «Чарівні слова відкривають наші серця».
Рада з питань роботи в гуртожитку провели годину спілкування «Гуртожиток – мій дім», індивідуальні бесіди «Моя кімната – моє обличчя», рейд-перевірки «Санітарно-гігієнічний стан кімнат гуртожитку», акції «Найохайніше заправлене ліжко». За результатами перевірок активом Ради випущено стінну газету «Найкращі кімнати гуртожитку».