Виконавчим органом ліцейського самоврядування в нашому закладі є Ліцейський Парламент, який відображає позицію ліцеїстів в різних сферах освітньої діяльності колективу, бере активну участь в організації та проведенні різноманітних заходів, покликаних всебічно сприяти їх навчальній, спортивній, громадській та творчій активності.

Головним завданням  ліцейського самоврядування є формування і розвиток соціально-активної, гуманістично-спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією.
Діяльність органів самоврядування має демократичний, гуманний характер і спрямована на формування у ліцеїстів дружніх взаємин, духовності, патріотизму, основ моральності, фізичної досконалості, працелюбності, вірності ідеям незалежної і соборної України.

СТРУКТУРА ЛІЦЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ

Головою Ліцейського Парламенту є Президент, на час його відсутності його обов’язки виконує Віце-президент.

До складу Парламенту входять ради Парламенту на чолі з головами рад. Крім них до рад входять заступники голови рад та члени рад.

 

Ліцейське самоврядування в ліцеї-інтернаті здійснюється на рівні навчальних груп як початкового ступеня ліцейського самоврядування та навчального закладу – як вищого.
Учнівське самоврядування є універсальною формою активності ліцеїстів, прикладом творчої смаореалізації особистості.
В основу розвитку самоврядування закладено 4 основні принципи:
1. Принцип “феєрверка” – РОЗКРИЙ СЕБЕ!
Усі ліцеїсти – зірки, близькі та далекі, великі та маленькі, однаково яскраві. Кожна зірочка обирає свій шлях польоту: в одних він довгий, а в інших…
Головне бажати сяяти!
2. Принцип “терезів” – ЗНАЙДИ СЕБЕ!
Нема простих істин, вони народжуються у дискусії. Терези – це символ постійного пошуку, прагнення виробити свою точку зору, вміння зробити правильний вибір у житті.
3. Принцип “рейтингу” – ПЛАНУЙ! НАМАГАЙСЯ! ПЕРЕМАГАЙ!
У кожного своє колективне доручення, свої цілі та завдання. Кожний обирає свій шлях до успіху та проявляє себе в різних життєвих ситуаціях.
4. Принцип успіху – РЕАЛІЗУЙ СЕБЕ! СТАНЬ У РЯДИ ОЛІМПІЙЦІВ!
Головне відчути смак перемоги! Реалізуй себе, використовуючи гасло: знаю, можу, хочу, умію!

Ліцейське самоврядування – нелегка й водночас цікава справа. Саме вона дає змогу ліцеїстам відчути і разом з тим зрозуміти, настільки це важливо – не лише організувати роботу учнівського колективу, а й  брати на себе відповідальність, приймати рішення.

Самоврядування сприяє розвитку лідерських якостей ліцеїстів, забезпечує виховання активної життєвої позиції, громадянських почуттів, створює можливості для самореалізації та саморозвитку ліцеїстів. Сприяє вихованню у дітей якостей успішної особистості: впевненості у своїх силах, оптимістичного світосприйняття, бажання жити, творити, перемагати.

З метою залучення до громадського ліцейського життя, піднесення значимості ліцейського самоврядування в ліцеї-інтернаті  проходить декада ліцейського Парламенту.

Представниками кожної з рад ліцейського Парламенту протягом декади було організовано та проведено ряд заходів.

Радою освіти та журналістики проведено: рейди-перевірки “Стан підручників ліцеїстів”, “Підготовленість ліцеїстів до навчальних занять”, акцію «Поділися гарним настроєм».

Радою дисципліни та правопорядку з метою профілактики та корекції правопорушень проведено тренінгове заняття “Я несу відповідальність за власні вчинки”, рейди-перевірки “Чисті руки”, “Ні запізненням!” та акцію «Чарівні слова відкривають наші серця».

Рада з питань роботи в гуртожитку провели годину спілкування «Гуртожиток –  мій дім», індивідуальні бесіди «Моя кімната – моє обличчя», рейд-перевірки «Санітарно-гігієнічний стан кімнат гуртожитку», акції «Найохайніше заправлене ліжко». За результатами перевірок активом Ради випущено стінну газету «Найкращі кімнати гуртожитку».