26 жовтня у ліцеї відбувся педагогічний семінар на тему: «Урок. Який він має бути сьогодні. Вимоги до уроку»,  який провела вчитель математики Алла Анатоліївна Усова. З її слів стає очевидним те, що сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня.

Сучасний урок – це ефективний урок, де активізована розумова діяльність учнів, де вчитель постійно має вдосконалювати відомі методи роботи, шукати засоби, які б сприяли глибокому засвоєнню програмового матеріалу. Ефективним є той урок, на якому на всіх і на все вистачає часу й уваги, коли всім цікаво вчитися, коли діти безпосередньо на уроці розібралися і в основному засвоїли новий матеріал.

Алла Анатоліївна наголосила на тому, що  урок  тоді буде продуктивним, коли учитель може створити ситуацію успіху.

Ситуація успіху – це те, що може організувати учитель на уроці та в позаурочний час. Ситуації успіху можна досягти тільки тоді, коли не лише вчитель, а й сама дитина визначає цей результат як успіх. Реалізація ситуації успіху відкриває великі можливості учня, нові обрії перед учнями і вчителями, дає стимули до подальшої діяльності.

Ефективність використання інновацій під час проведення уроку значною мірою залежить від того, як реалізується творчий потенціал особистості учня.

І тому, як казав М.Остроградський: «Хороші вчителі створюють хороших учнів». А отже, вступає в силу  аксіома: «Учитель як фахівець живе доти, до поки вчиться».