На сучасному етапі розвитку суспільства все очевиднішим стає значення природничих наук для реалізації концепції сталого розвитку. Не випадково в різних країнах світу пильна увага приділяється вдосконаленню системи природничої освіти. Система освіти при цьому передбачає її відкритість і варіативність, різноманіття форм і методів організації навчальної діяльності.

Біологія, хімія та географія, будучи природничими предметами, мають величезний потенціал навчання і розвитку. Без їх знання і розуміння неможливо уявити собі сучасну наукову картину світу. Під таким кутом було проведено цьогорічний тиждень природничих дисциплін.

Вчителі ліцею намагалися на своїх уроках та позакласних заходах скласти цілісну картину світу. Кожен пазл вимагав від вчителя та учнів знань та творчості.

Газета «Біогеографічна мозаїка» розповіла всім охочим про цікаві біологічні та географічні факти.

В середині тижня вчитель географії Котелянець І.І. відкрила майстерню живопису кольорового поля. Вчителька розповіла ліцеїстам 32 групи про вплив кольору на самопочуття та настрій, про правильне поєднання кольорів. Живопис допомагає    зняти стрес, розвинути творче мислення. Крім того, під час заняття учні мали змогу розвинути асоціативну пам’ять, адже малюнки, над якими працювали діти, були тематичними та спрямованими на вивчення країн світу. Групове заняття довело, що ліцеїстам комфортно у компанії один одного, їм імпонує спілкування. Учні адекватно оцінювали свої роботи та вислуховували думки інших. Вони цілковито віддалися кольору, налаштувалися на хвилю спокійної музики та розвивали асоціативну пам’ять про країни світу. Від проведеного заходу діти отримали незабутні враження.

Вікторина «Смачна географія», яку підготувала вчитель географії Котелянець І.І., допомогла ліцеїстам ІІ курсу перевірити свої знання не лише з географії, а і кулінарії. Зокрема, вони дізналися про походження назв деяких продуктів та страв.

Інтелектуальна гра «Випробування ерудитів» поглибила знання учнів 22 групи з біології та хімії. Цікаві та пізнавальні випробування для юних ерудитів підготували вчитель біології Волик Г.П. та вчитель хімії Скоропадська С.О.. Гра виявила і найкращого знавця природничих дисциплін. Їм виявився Коцур Ігор, який і отримав заслужену нагороду.

Екскурсія до міського краєзнавчого музею, яку організували вчителі Волик Г.П. та Котелянець І.І. з 22 та 23 групами, сприяла зацікавленню учнів до вивчення  природи та прищеплення любові до традицій та звичаїв рідного краю.

Тиждень завершився розмовою зі старшокурсниками про шкідливий вплив слабоалкогольних напоїв на здоров’я молоді. Зокрема, як впливають ці напої на спортсменів. Бесіду провели вчителі Волик Г.П. та Скоропадська С.О..

Тиждень для ліцеїстів та їх наставників виявився насиченим та пізнавальним.