Сучасний учень – це звичайна людина, яка живе в своєму сучасному світі, йде в ногу з часом і думає про майбутнє. Він отримує  оцінки, часто забуває вдома щоденник, робить домашнє завдання, слухає популярну музику, модно одягається і постійно мріє, слухає вчителя на уроці і бігає на перервах. Він вихований і розумний, чуйний і довірливий, товариський і цікавий співрозмовник. Він – справжнє дитя свого покоління.

Саме таких дітей ми з вами навчаємо, виховуємо, і  приймаємо їх такими, які вони є. Тому освітні заходи тижня зарубіжної літератури були спрямовані на   створення  умов для найбільш повного розкриття здібностей, талантів кожного ліцеїста, розвиток ініціативи та творчого пошуку форм та методів навчання, впровадження яких сприяло б активізації навчально-пізнавальної діяльності наших вихованців.

Літературні новини та написання ексрес-новин  «Книги, які змінюють світ»; бюті-майстерня: літературні тренди 2019; проєкт «Папір. Історія відкриттів і винаходів», майстер-клас з ебру; презентація буктлейрера та освітній кінозал «Книжковий крадій» – це інноваційні заходи, які організувала та провела вчитель зарубіжної літератури Корнійчук О.С. із ліцеїстами 1-У курсів в рамках тижня педагогічної майстерності, що проходив в ліцеї з 11-19 жовтня.

Книж­ки завжди були найбільшою цінністю людства. Вони допомагали пізнати історію, культуру, побут та звичаї як свого, так й інших народів.  Проте з технічним прогресом у сучасне суспільство  прийшли і нові досягнення людства. Молодь надає перевагу різним девайсам, гаджетам, що замінили все: спіл­кування з друзями, дворові ігри, читання книжки.  І чим старші діти, тим складніше «відтягнути» їх від комп’ютера та зацікавити книжкою. Тому актуальним стало знайомство із топ-10 – «Книги, які змінюють світ», презентація буктлейрера та кінозал «Книжковий крадій».

Грачова Катерина, ліцеїста 23 групи, провела віртуальну екскурсію про сучасну підліткову літературу: «Це вже не просто дитячі історії з нехитрим сюжетом, адже в них піднімають актуальні питання, які так бентежать хлопчиків та дівчаток у  14 та 16 років. Перше кохання, дружба, зрада, визнання серед однолітків та взаємовідношення з батьками, – все це їх хвилює і вони, читаючи книги, намагаються знайти відповіді на свої питання». Катерина порадила одногрупникам прочитати  кілька книг, написаних авторами, які по-справжньому вміють розмовляти з дітьми та підлітками, і зазначила, що ці твори обов’язково стривожать їх душу.

Усе найголовніше та найважливіше для школяра відбувається на уроці, оскільки за роки свого навчання він відвідає майже 10 тисяч занять. Бюті-майстерня, присвячена літературним трендам 2019, – об’єднала шість команд ліцеїстів І курсу над створенням рекламних листівок щодо найпопулярніших творів 2019 року. Найактивнішими були ліцеїсти 12 групи: Фіалко О., Веряськіна Е., Осадчий І., Контратовець Г., Котенко О., Коваленко Д.

Ліцеїсти 11 групи стали учасниками майстер-класу з ебру. Це диво на воді, різновид живопису, характерний для країн Сходу, продуктом якого є малюнок, створений на воді, і згодом обережно перенесений на папір чи іншу поверхню. «Ми оволоділи дивовижною технікою малювання. На поверхню води крапали декілька крапель фарб і надавали їм бажану форму тонким пензлем. Перенесене на аркуш паперу зображення і є унікальний від мистецтва  “Ебру”».

Тиждень сучасних, яскравих заходів завершився. Підведено підсумки. Й нам вчителям треба пам’ятати, що гарна школа починається з уроку, освітнього заходу – як спільної творчості учителя та учнів.