Напередодні Новорічних свят, ми традиційно зустрічаємося у дружньому колі педагогів, обговорити проблемні питання освітньої діяльності само нашого закладу.

Дуже часто схильність до певних предметів у школі визначає майбутню професію дитини. Яким предметам віддається перевага та професія зацікавить учня у майбутньому. Можна вважати, що коло майбутніх професій наших випускників об’єктивно звужена до спортивного профілю. Однак, як показує життя, наші випускники стають успішними у різних сферах людської діяльності.

Тож 29 грудня 2018 року в нашому ліцеї відбулося засідання педагогічної ради на тему «Роль мого предмета в майбутній професії та житті ліцеїста».

Педагогічна рада розпочалася виступом методиста закладу Олійника Олександра Борисовича, який наголосив на тому, до чого зобов’язує державний документ — концептуальні засади реформування середньої освіти «Нова українська школа», де розкрито ідеологію змін в освіті України. Було підкреслено, що досягнення мети забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині. Бо місія Нової української школи — допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини.

Для вирішення цих завдань педагогічний колектив ліцею розпочав роботу над впровадженням нової колективної науково-методичної теми: «Забезпечення якісної освіти ліцеїстів на основі формування ключових компетенцій особистості, визначених законом України « Про освіту».

У своєму виступі Олександр Борисович брав за основу слова міністра МОН України Л. Гриневич, яка зазначала, що  саме «учитель перший стоїть на порозі завтрашнього дня», саме вчителю потрібно володіти методами навчання компетентностей, розуміти, що таке педагогіка партнерства.

Виступ вчителів природничого циклу очолила вчитель географії та екології Котелянець Ірина Іванівна, зазначивши, що наші учні — це творчий та інтелектуальний потенціал країни. Особистість формується, коли людина здобуває соціально-значущі риси, наповнює себе певними цінностями. Знання біології допомагає грамотно вибудувати свої власні життєві цінності: здоровий спосіб життя, створення міцної і здорової родини, дбайливе ставлення до природи. У наші дні хімія стала могутньою зброєю цивілізації, базою практично всіх галузей промисловості і сільського господарства.

Виступ вчителів гуманітарного циклу презентувала вчитель історії Смоляр Ірина Василівна, яка підсумувала, що саме від якості гуманітарної освіти залежить, чи відбудеться людина як особистість. Історія дає нам уроки на майбутнє. Уроки мови, літератури виховують патріота з активною громадянською позицією.

Від кафедри фізико-математичного циклу слово взяла вчитель математики Усова Алла Анатоліївна, зазначивши, що математика вчить мислити й разом з тим вселяє віру в безмежні сили людського розуму. Математика вчить визнавати свої помилки, думати на декілька кроків наперед.

Кожен виступ супроводжувався цікавими  відеопрезентаціями фрагментів уроків. Ці відеофрагменти з режисерською майстерністю було оброблено і скомпоновано у фільм вчителем інформатики Жихарєвою Тетяною Василівною.

Педагогічна рада «Роль мого предмета в майбутній професії та житті ліцеїста» дала можливість презентувати роботи вчительського колективу у формуванні компетентностей та показати практичну направленість навчання, яка забезпечує позитивну мотивацію і пізнавальну активність учнів під час освітнього процесу в ліцеї.

Виноградова Світлана Анатоліївна, вчитель української мови та літератури