Дати дітям радість праці, радість успіху,  збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гордості —  це перша заповідь вихователя.

В. О. Сухомлинський

Головна мета діяльності педагога – створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, дати можливість кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху, усвідомлення своїх здібностей, віри у власні сили.

Створена ситуація успіху стає точкою відліку для змін у взаєминах з оточуючими, для подальшого руху вихованця вгору, щаблями розвитку особистості.

21 грудня в ліцеї-інтернаті відбулося засідання методичної комісії вихователів та класних керівників: «Як створити  ситуацію успіху в освітньому процесі?».

Метою методичної роботи в навчальному закладі є підтримка ділового тонусу педагога, допомога в подоланні труднощів, відкриття шляху до пошуку, ініціативи й творчості. Створення ситуації успіху виробляє найціннішу людську якість – стійкість у боротьбі з життєвими труднощами. Діти не можуть існувати, не відчуваючи уваги до себе.

Редька Л.П. та Войтенко К.Ф. ознайомили присутніх  з алгоритмом, правилами «Створення ситуації успіху», розглянули ситуації з буденного ліцейського життя та надали рекомендації для практичного використання в освітньому процесі.

Редька Л.П., вихователь