Багато наук вивчають і досліджують навколишній світ. Але серед них особливе місце займають географія, хімія і біологія. Ці науки старі і нові водночас. Старі тому, що вони були відомі ще в далекі доісторичні часи. Науки молоді тому, що саме за останні два століття вони досягли значно більших успіхів, ніж за попередні тисячоліття.

Кожен учитель прагне зацікавити учнів предметом, який він викладає, бо це є запорукою успішного навчання. Саме тому  у нашому ліцеї пройшов тиждень природничих наук, в якому учні взяли активну участь.

Метою тижня було формуванння таких компетентностей, як громадська відповідальність та екологічна грамотність учнів, розширення та формування їх наукового світогляду, виховання любові до природи.

Учні були активними учасниками всіх подій тижня. Ліцеїсти спробували  себе в різних ролях і видах діяльності.

Екологічні питання актуальні і тісно переплітаються з біологією, хімією, географією. Тиждень розпочався традиційним проведенням екологічної стежки. Гасло цьогорічної екскурсії до Державного дендрологічного парку «Олександрія» – «Шануємо перлину нашого міста».


Результатом тісної співпраці вчителів та ліцеїстів став випуск стінної газети «Хімічна географія» та посиденьки  «Смачно та корисно».  Логічним завершенням посиденьок була вікторина. Найбільшу кількість солодких призів на ній одержали Никоненко А., Мусієнко Н.,Скальський М.. Щодня було проведено цікаві, пізнавальні та веселі перерви «Biology.ua», «Цікаво про людину», «Світ навколо нас», «ПРОздоров’я.ua».

Дитина за своєю природою дослідник, тому дуже популярні у наших ліцеїстів засідання гуртка «Юний хімік». В цьому році знавці хімії вирішили спробувати себе у різних ролях. Професор хімії (Шимановський Н.) докладно розповів присутнім про горіння металів та індикатори. Домогосподарка(Мацук А.) виводила плями. Шоумен (Кутелія Ю.) продемонстрував ефектні досліди, а художниця (Григоренко А.) зробила саморобні фарби, якими діти розфарбовували малюнки.


Результатом тижня стало  здобуття кожним учнем віри в свої сили, впевненості у своїх здібностях і можливостях; розвиток комунікативних якостей особистості, взаємоповаги, довіри, ініціативності, толерантності; розвиток усвідомлених мотивів навчання, що спонукають до активної пізнавальної діяльності. Він став спільною справою, яка згуртувала  ліцеїстів, допомогла розкритися їхнім талантам. В наших учнях криються потенційні творчі можливості, і педагоги працюють, щоб розкрити цей потенціал.