Відповідно до річного плану роботи Комунального закладу Київської обласної ради «Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури та спорту» з 25 по 29 жовтня проходив  тиждень наук природничого циклу.  

У сучасних умовах розвитку суспільства знання про природу та навколишнє середовище  залишаються одним з основних складників змісту природничої освіти. Ці знання є основою для формування в учнів загальнонавчальних та спеціальних умінь, зокрема таких важливих, як уміння вести спостереження, виконувати експеримент, самостійно отримувати та аналізувати інформацію. Це визначається насамперед тим, що науки про живу природу є основою розуміння її законів, пізнання навколишнього світу, існування і виживання якого неможливе без збереження середовища існування. Засвоєння знань пов’язується  зі здатністю учня свідомо використовувати їх у повсякденному житті. Сучасне життя потребує ініціативної особистості, здатної досягати в житті гуманістичних цілей, керуючись високими естетичними ідеалами. Суспільство не може повноцінно функціонувати без активної людини, яка є його джерелом. Метою тижня педмайстерності є розширити знання учнів з природничих наук, розвинути інтерес ліцеїстів до вивчення природничих наук, формувати світогляд учнів у контексті природоохоронної діяльності, виховувати любов до природи.

Тиждень природничих дисциплін розпочався з випуску стіннівки «Географічна хімія». Сумісна робота вчителя географії та вчителя хімії розкрила взаємозв’язок між назвами хімічних елементів та географічними назвами. Світлана Олексіївна акцентувала увагу на хімічних елементах та їх властивостях, а Ірина Іванівна довела, що на географічній карті багато цікавого!

Вчителька біології Галина Павлівна  з ліцеїстами 31 групи здійснювали  «Подорож до країни Кросвордії». Під час заходу учні переглянули відеоролик про історію створення кросвордів, а потім занурилися в їхній  чарівний світ.

 У вівторок  працювали арт-майстерні «Багатобарвні подорожі» та «Кольорова анатомія», де діти радо демонстрували свої творчі вміння, ділилися знаннями, релаксували. Ірина Іванівна та Галина Павлівна через творчість заохочували учнів до вивчення своїх предметів.

Ліцеїсти 32 групи на чолі з вчителями Світланою Олексіївною та Іриною Іванівною  в середу у  рамках усного журналу досліджували питання «Географії харчування». Захід супроводжувався великою кількістю ілюстрованого матеріалу, поданого в мультимедійній презентації. Ліцеїсти дослідили звички харчування різних країн світу, порівняли зі своїми та усвідомили цінність власного життя і збереження  здоров’я, а також поглибили любов до рідного краю, його культури та звичаїв. 

Інтелектуальна біохімічна гра «Випробування ерудитів» з 21 групою  була запеклим боєм за перемогу! Діти показали хороші знання з хімії та біології, а також розширили свій кругозір. Кожен став переможцем,  адже в кінцевому результаті перемогли знання та дружба. А солодкі призи були приємним бонусом.

У п’ятницю на базі закладу працювала творча лабораторія з оформлення  STEM- проєкту “Магія ароматів». Вчителі хімії Скоропадська С. та трудового навчання Войтенко К. працювали над оформленням проєкту разом з ліцеїстами 21 та 42 навчальних груп. Молодші школярі шили мішечки, в які складали ароматні трави, а старшокурсниці виготовляли муляж естера та гірлянду з квітів. Вчителі розвивали у дітей навички проєктно-дослідницької роботи, показували, як застосовувати свої знання і вміння в житті.

Протягом тижня вчителі природничих дисциплін залучали дітей до проходження інтернет-олімпіад на Всеукраїнському освітньому порталі «На урок».

За підсумками тижня було виявлено певне коло інтересів учнів для планування і проведення заходів у наступному начальному році. Проведені заходи активізували пізнавальний інтерес учнів до вивчення географії, біології, хімії, екології,  сприяли прояву ініціативи й самостійності, розкриттю індивідуальних здібностей дітей.

Тиждень природничих наук закінчився, але продовжуватиметься праця вчителів, які пробуджують творчість і пізнання, підтримують інтерес та бажання вчитися.