Успішна виховна робота не можлива без згуртованого колективу в якому панує сприятливий психологічний мікроклімат.  Саме через колектив класний керівник впливає на ставлення ліцеїстів до навчальних обов’язків, до суспільно корисної праці, на їхню дисципліну та успішність.

23 вересня практичним психологом ліцею Шевченко Г.В.  був проведений семінар–практикум для класних керівників «Психологічні методи згуртування учнівського колективу» під час якого учасники семінару дізналися про психологічні  засоби згуртування колективу та роль класного керівника в ньому, визначили ознаки, які свідчать про рівень розвитку згуртованості групи та отримали підбірку психологічних вправ з даної тематики. Під час виконання практичного завдання  вихователі поділилися власним досвідом створення сприятливого психологічного мікроклімату.

Створення і згуртування ліцейських навчальних груп – найважливіше завдання вчителів, і насамперед класних керівників. Якщо такий колектив створено, набагато легше можна розв’язати будь які виховні завдання.

Шевченко Г.В.