Відповідно до вимог часу й змін у системі освіти змінюються й підходи до підвищення кваліфікації. Завдання системи підвищення кваліфікації вчителів сьогодні вже не полягають тільки в розширенні й поглибленні методичних знань зі спеціальності. Учителі повинні опанувати ефективні сучасні технології.

 Щоб поповнити знання з метою власного педагогічного зростання та розвиток ІТ-компетенцій вчителі ліцею Волик Г.П. та Котелянець І.І. пройшли тренінг «Основні принципи роботи з інтерактивним обладнанням та ПЗ у середній школі» на базі тренінгово центру «Вчительська»

Гостинно приймав цей центр вчителів географії, біології та екології, інформатики, трудового навчання, а також початкових класів з різних районів Київщини. Що ж об’єднало таких різних, на перший погляд, освітян? Те, що всі вони активно користуються інноваційними технологіями у навчальному процесі. А тренери-викладачі компанії “Розумники” охоче допомогли у цьому.

Тренер Кирил Собко цікаво та доступно розповів  про методику використання  інтерактивного дисплея New Line TT-6519RS в навчальному процесу.

Деніс Назим, викладач КПІ ім І. Сікорського, тренер тренінгового центру «Вчительська», познайомив слухачів з електронними підручниками та педагогічним програмним забезпеченням для трудового навчання, а також основ дизайну. Зазвичай електронний підручник повністю відтворює верстку свого друкованого аналога, тільки він зручніший, бо може бути розміщений на будь-якому носії – комп’ютері, планшеті чи навіть телефоні.
Після завантаження на свій пристрій можна не лише читати текстовий зміст підручника, але також створювати нотатки, робити пошук по тексту за потрібним словом.

Тетяна Ананьєва розповіла освітянам про особливості використання 3D-принтера XYZprinting da Vinci Junior Pro X, а також про витратні матеріали до нього.

Ну і звісно,  всі присутні мали змогу поставити тренерам питання та поспілкуватись між собою під час кава-брейку.

 Мета цього тренінгу – підвищити компетенцію викладачів у максимально ефективному використанні нових інформаційних, комунікаційних та інтерактивних технологій; стимулювати активну пізнавальну діяльність – була досягнута.

Волик Г.П., Котелянець І.І.