В умовах карантинних обмежень та переведення закладу на дистанційне навчання  у здобувачів освіти виникає питання: «Як використовувати свій вільний час?», «Як організувати дозвілля?». Щоб урізноманітнити дозвілля ліцеїстів в період карантину вихователі ліцею запустили фото челлендж #НеНудьгуйНаКарантині, який має на меті демонстрацію світлин з прикладами раціонального використання молоддю свого дозвілля. Адже час дистанційного навчання можна використати не тільки для захисту здоров’я, а ще й для самовиховання та саморозвитку.

Ліцеїсти активно долучилися до челленджу та продемонстрували, що навіть під замком карантину можна дбати про власне здоров’я, культурний розвиток та знайти час для допомоги батькам.

Тож практика доводить, що навіть дистанційний освітній процес може бути якісним. Так, він потребує більше часу та енергії, але це чудовий досвід, який дає можливість переоцінити свої здібності та навчитися нового.

Юрченко В., Федюк О., вихователі

P.S. Карантинні обмеження для всіх нас стають чудовим приводом нарешті здійснити давні мрії та отримати несподіваний досвід. Для того щоб бути у фізичній активності — ліцеїсти змагаються з рідними та друзями. Створюють кулінарні шедеври. У вихідні виїжджають з рідними за місто на відпочинок. Проводять час з улюбленими домашніми тваринками. І насправді, дуже активно проводять час.

Важливо, що  саме сьогодні, коли інтернет активно ввійшов у всі сфери нашого життя — ми можемо з таким задоволенням витрачати час на звичайні дитячих мрій та вчитеся створювати власними руками щось цікаве разом. Тож…

Карантинні обмеження – не привід сумувати!

ФОТО колажі, які створюють ліцеїсти на уроках інформатики, опановуючи тему графічний дизайн, свідчать саме про це