11 лютого 2020 року у світі відзначається День безпечного Інтернету. Цей день проводиться з метою залучити до дій кожного та кожну, хто відіграє свою роль у створенні кращого Інтернету для всіх, зокрема, наймолодших користувачів. Більш того, це запрошення для всіх до поважливого онлайнового спілкування задля забезпечення найкращого цифрового досвіду.
Цей день в Україні є одним із ключових для поширення ідей безпечного користування Інтернетом та сучасними цифровими технологіями. Тема Дня безпечного Інтернету „Разом для найкращого Інтернету” надихає всіх приєднуватися до руху та використовувати найкращий потенціал Інтернету для об’єднання людей.
Цього року до Дня безпечного Інтернету ми також провели низку заходів.

Нагадати про необхідність інформаційної обізнаності щодо небезпеки, з якою можуть зіткнутися ліцеїсти в інтернеті допоміг Всеукраїнський конкурс «Безпечний Інтернет», в якому взяли участь ліцеїсти І-ІІ курсів. Метою заходу є допомоги ліцеїстам засвоїти правила поведінки в мережі, актуалізувати та закріпити знання про безпеку в онлайні. 57 учасників конкурсу отримали дипломи І-ІІІ ступеня.
Джерело: https://naurok.com.ua/konkurs
Сприяти розумінню прав людини в Інтернеті відповідно до Хартії основоположних прав Європейського Союзу, допоміг Канал “Права людини та Інтернет”. Переглядаючи відеоролики, ліцеїстів ІІ курсу мали змогу з’ясувати основні права та обов’язки людини в Інтернеті.
Джерело: https://www.youtube.com/channel/UCeuQLmBXJMdjLl5lUEUQDlA
Увійдіть, створіть і поширюйте розумно під таким гаслом ліцеїсти різних груп створювали наочну агітацію щодо розкриття проблематики Інтернет простору. Це допомогло звернути увагу учнів на питання поширення інформації в соціальних мережах та сприяти розвитку інформаційно-цифрової компетентності та інших базових навичок 21 століття.
Джерело : “Захисти свою персональну інформацію” – https://www.youtube.com/watch?v=DjjYSRNAJgI
Обмін повідомленнями і думками, публікація фото та картинок, дискусії у коментарях та «вподобання» у соціальних мережах формують для нас позитивні емоції. Та, крім позитивних якостей соціальних мереж, є багато проблем та загроз, які вони становлять, та про які ліцеїсти 41 групи розповідали та дізнавалися під час тренінгового заняття Соціальні мережі: як уберегти себе від залежності.
Джерело: https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=qFJS2Ol1Qxg&feature=emb_logo
Наступний крок в інтеграції інформаційних технологій у навчальний процес – це застосування віртуальної та доповненої реальності, що перетворюють теорію на практику і замінюють знання на досвід. Тож ліцеїсти 23 групи під час уроку зазирнули у світ доповненої реальності та мали змогу отримати нову інформацію, її пережити, відчути та зберегти певні враження.
Тиждень лише розпочався, попереду багато заходів.
Тому запрошуємо всіх приєднатися до Національної онлайн-платформи з цифрової грамотності ДИВИСЬ та ВЧИСЬ, яка містить огляди про сучасний стан безпеки в Інтернеті та поради щодо безпечної поведінки в Інтернеті, що рекомендуються для широкої аудиторії користувачів. Джерело: https://osvita.diia.gov.ua/