Вирішальну роль в здійсненні загальнокультурного розвитку учнів грає естетичне виховання, яке можна охарактеризувати як складний і тривалий процес, коли діти отримують перші художні враження та залучаються до мистецтва. Сьогодні побувати у сучасній виставкової залі, де відбувається  знайомство з майстрами, які  творять у місті Біла Церква – це реальна можливість для ліцеїстів побачити і дізнатися більше про сучасне мистецтво.

Тож 16 листопада ліцеїсти 31 та 32 груп здійснили тематичну навчальну екскурсію до  виставкової зали бібліотеки №8. Важливість відвідування художньої експозиції була зумовлена емоційно-позитивним  впливом мистецтва на естетичний розвиток ліцеїстів, що починається з відчуттів,  смаків, потреб та інтересів учнів.

Доброзичлива атмосфера, новизна, спілкування з різними часовими шарами мистецтва – стало головним під час знайомства із творчістю українського митця Олександра Боба, винахідника оригінального методу фігуратив та гармонізації кольорів.

Із цікавістю розглядали ліцеїсти усі представлені картини. Неповторність та сучасну самобутність побачили учні у творчості художника. Особливо звернули увагу на полотно «Ахілл», що  в героїчних переказах стародавніх греків став втіленням героїчного начала і відданості своїм інтересам та батьківщині.

Ліцеїсти радо спілкувалися із робітниками галереї та отримували не лише відповіді на запитання, а й пропозиції про наступні зустрічі із творчістю майстрів у стінах виставкової зали.

Дорогою до ліцею ліцеїстів супроводжував гарний настрій, морозне повітря, сонячні промені, що надихнули до участі у наступному етапі пізнання. Вчителі Корнійчук Олена Сергіївна та Жихарєва Тетяна Василівна, які організували  тематичну екскурсію в рамках вивчення предмета мистецтво, що разом з інформатикою є  складовими такої галузі знань як технології, запропонували  ліцеїстам залучитися до мистецтва та спробувати намалювати  «Картини зі смаком кави». Тут кожен зміг творити та  відображати навколишній світ, як на основі безпосереднього  сприймання картин у виставковій залі, так і в результаті знайомства з іншими творами мистецтва й літератури.

 

І на завершення. Враження отримані, малюнки намальовані. Для ліцеїстів закінчився ще один день активного пізнання, який сприятиме формуванню ще однієї важливої компетентності Нової української школи – загальнокультурної, яка «передбачає глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших»